رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: روابط عمومی‌ها قوه محرکه ادارات هستند

خبرگزاری فارس: 
روابط عمومی‌ها قوه محرکه ادارات هستند

فرماندار رامسر:

روابط عمومی‌ها قوه محرکه ادارات هستند
فرماندار رامسر:
روابط عمومی‌ها قوه محرکه ادارات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر روابط عمومی‌ها را قوه محرکه ادارات و نهادهای شهرستان عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد صالح رضاخانی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای روابط عمومی‌های که ‌با حضور مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامسر به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج متعلق به کشور ما و اقشار مختلف جامعه ما است و در این حوزه همه آحاد ملت در حال خدمت‌رسانی به کشور هستند.
وی اظهار داشت: بسیج یک نهاد ریشه‌دار و مقدس و به‌عنوان یک میراث گرانسنگ امام راحل است و باید در عمق جان ما و در تمامی عرصه‌های اجتماعی بروز و ظهور داشته باشد.
رضاخانی در ادامه اذعان داشت: اگر چه برای ما مایه مباهات است که فرهنگ بسیج ما ایرانیان در دیگر کشورها هم رواج پیدا کرده است اما از آن طرف نیز دشمنان قسم‌خورده کشور ما به واکنش‌های بی‌اساسی دست می‌زنند تا این روحیه را در بین مردم ایران تضعیف کنند اما باید بدانند که این خیالی باطل بیش نیست و مردم ایران ثابت کردند که در نگه داشتن و حفظ فرهنگ بسیجی ثبات قدم دارند.
فرماندار رامسر درباره روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها و بخش‌های مختلف بیان داشت: موضوع روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادهای مختلف باید به‌صورت جدی دنبال شود و ما شاهد یک نگرش بهتر در بخش روابط عمومی‌ها در ادارات بوده و در واقع دور جدیدی از فعالیت‌های روابط عمومی‌ها را باید ببینیم.
وی افزود: روابط عمومی‌ها، قوه محرکه ادارات و نهادهای شهرستان  هستند و اگر از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف استفاده کنند می‌توانند برای اهداف متعالی و پیشرفت شهرستان گام‌های موثری بردارند.
رضاخانی در ادامه با بیان اینکه چنانچه موضوع اطلاع‌رسانی را به جدیت در تمام زمینه‌ها دنبال کنیم به موفقیت‌های زیادی نیز در زمینه‌های دیگر دست خواهیم یافت، خاطرنشان کرد: ادارات باید تلاش خود در این راستا و تامین رفاه مردم متمرکز کرده و اطلاعات کارهای صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی را به گوش مردم برسانند تا مردم در جریان اقدامات انجام شده و زحمات دولت خدمتگزار در سطح منطقه قرار گیرند و این جزء وظایف روابط عمومی‌ها است تا به‌موقع و سریع اطلاع‌رسانی کنند تا جلوی بسیاری از شایعات گرفته شود و دسیسه‌های دشمن هم به این طریق خنثی می‌شود.
فرماندار رامسر در ادامه سخنان خود با تاکید بر تعامل روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه افزود: اطلاع رسانی، تبلیغات و رسانه باید در صدر فعالیت‌های ادارات قرار گیرد زیرا اگر این مهم انجام نشود نمی‌توانیم تلاش‌ها و زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی را به نحوی مطلوب ارائه دهیم.
رضاخانی تعامل با رسانه از سوی ادارات را از ملاک‌های ارزیابی ادارات دانست و خاطرنشان کرد: همه ادارات موظفند پایان هر سه ماه گزارش رسانه‌ای خود را در قالب بریده جراید به فرمانداری گزارش دهند و این امر در ارزیابی آنان لحاظ خواهد شد.
 وی همچنین گفت: در همین راستا بخشنامه‌ای از سوی فرمانداری برای روسای ادارات فرستاده می‌شود تا در این بخش شاهد تغییرات محسوسی باشیم.
وی همچنین با توجه به نزدیک بودن انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وظایف سنگینی در این زمینه برعهده داریم و اولین وظیفه ما انجام امور بر اساس قوانین مربوطه است و کارها را  بر اساس همین قوانین به‌عنوان هیئت اجرایی دنبال می‌کنیم و با کمک همه ادارات این زمینه را به نحوی شایسته در سطح شهرستان رامسر چون سنوات گذشته آماده خواهیم کرد.
رضاخانی افزود: ایجاد زمینه حضور حداکثری مردمی در انتخابات که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است دسیسه‌های ددمنشانه دشمن را خنثی می‌کند و امید را در بین آحاد جامعه افزون خواهد کرد و این مهم به ما مدیران برمی شود تا با کمک شما روابط عمومی‌ها بسترهای لازم را فراهم کنیم و انگیزه مردم را برای اینکه به پای صندوق‌های رای بیایند، بیشتر کنیم.
وی این امر را مستلزم رضایت‌مندی مردم  از روند کار ادارات و مدیران در سطح شهرستان یاد کرد و بیان داشت: البته ادارات در بحث کاندیداها به هیچ وجه نباید ورود کنند و روابط عمومی‌ها باید در تمامی این موضوع‌ها به روسای دستگاه‌های اجرایی خود کمک کنند.
انتهای پیام/‌ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد