رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هفته آینده پروژه کنارگذر ساحلی رامسر کلنگ‌زنی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: 
پروژه کنارگذر ساحلی خزر کلنگ‌زنی می‌شود‌
هفته آینده با حضور وزرای راه و دفاع؛
پروژه کنارگذر ساحلی رامسر کلنگ‌زنی می‌شود‌

هفته آینده با حضور وزرای راه و دفاع؛
پروژه کنارگذر ساحلی خزر کلنگ‌زنی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از کلنگ‌زنی پروژه کنارگذر ساحلی این شهرستان در هفته آینده خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد صالح رضاخانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد، افزود: این مراسم با حضور دو وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع به طول 10 کیلومتر در حوزه دریای خزر با هدف حل معضل ترافیک شهری و پیشرفت حوزه گردشگری انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: این پروژه از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور بوده و با عرض 46 متر با چهار باند رفت و برگشت و دو خط را ه آهن که از وسط این کنارگذر می‌گذرد با برآورد اعتباری معادل یک‌هزار و 300 میلیارد تومان که سرمایه‌گذار آن خاتم‌الاوصیا بوده، اجرایی خواهد شد و با انجام آن شاهد تحول شگرفی در سطح شهرستان، منطقه و شمال کشور خواهیم بود.
رضاخانی ادامه داد: پروژه پل صفارود که از جمله دغدغه‌های شهرستان رامسر است و 9 سال به طول انجامیده، با توجه به پیگیری‌های انجام شده در اوایل هفته جاری از سوی فرمانداری و با کمک وزارت کشور و استانداری بزودی ابلاغ اعتبار خواهد شد و سازه پل نامبرده به اتمام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار دور دوم سفر ریاست جمهور را دارد و امیدواریم هر چه زودتر این نگرانی مردم رامسر نیز برطرف شده و با توجه به اینکه این پل در حوزه ورودی منطقه گردشگری جواهرده قرار دارد با اجرایی شدن آن شاهد تغییر و تحولات بزرگی در آن حوزه خواهیم بود.
فرماندار رامسر درباره تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان رامسر بیان داشت: با توجه به وضعیت نامطلوب شهرستان درباره آب شرب ، در این راستا با پیگیری‌های مستمری که در استان و به ویژه کشور داشتیم، این پروژه 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار مصوب در بخش راه‌اندازی تصفیه‌خانه دارد و همچنین 5.5 میلیارد تومان نیز برای دستگاه اوزون‌زنی برای از بین بردن بو و طعم بد آب نیاز است که در این راستا با پیمانکار دیگری عقد قرارداد شد.
وی اذعان داشت: راه‌اندازی این پروژه با جدیت در دستور کار وزارت نیرو و آب منطقه‌ای استان قرار دارد و در روز گذشته نیز در همین زمینه مذاکراتی داشتیم و به نتایج خوبی نیز رسیدیم و انتظار می‌رود که روند تند اجرایی شدن این پروژه را در آینده نزدیک شاهد باشیم.
رضاخانی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور معاون ردیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در شهرستان رامسر در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌دلیل مصوبات قابل توجهی که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در سطح شهرستان رامسر داریم این مسئول برای پیگیری این مصوبات به رامسر سفر خواهد کرد و باغ 30هکتاری شهرستان رامسر که اکنون از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، ‌در دستور کار قرار بگیرد و به صورتی مطلوب و قابل بهره‌برداری برای مردم و گردشگران شود.
 وی از پیگیری‌های‌ انجام شده درباره دیگر پروژه‌های مصوبات سفر ریاست جمهور مانند دانشگاه واحد بین الملل و بیمارستان و .. سخن گفت و تصریح کرد: فرودگاه رامسر به‌عنوان یک پروژه تعیین کننده و موثر در سطح شهرستان با دو پیمانکار در حال کار کردن است که در دو بخش تطویل باند و سازه‌های جانبی که باند فرودگاه تا پایان سال 90 با تعهد پیمانکار به بهره‌برداری خواهد رسید و در بخش سازه‌های جانبی آن نیز پیمانکار تجهیز کارگاه را انجام داده و در این زمینه نیز در حال پیگیری هستیم تا اقدامات اجرایی آن نیز آماده شود و با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها تحولی اثربخش در سطح منطقه به وقوع خواهد پیوست.
انتهای پیام/‌ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد