رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از 230 طرح منتخب استانی 23 نفر از رامسر هستند

از 230 طرح منتخب استانی 23 نفر از رامسر هستند

پاشا در گفتگو با مهر:
شش طرح فرهنگیان مازندران در"اقدام پژوهی" به مرحله کشوری راه یافت
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش آموزش و پرورش مازندران گفت: شش طرح فرهنگیان استان در اقدام پژوهی به مرحله کشوری راه یافت.

محمد پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دو هزار و 421 فرهنگی از 32 شهرستان و منطقه در این دوره شرکت کردند، اظهار داشت: 230 نفر موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند.

وی افزود: اقدام پژوهی رویکردی آموزشی و پژوهشی بوده که هدف از آموزش و به کارگیری آن، حل چالشها و مسائلی است که معلمان در این عمل و به ویژه طی فرآیند یاددهی و یادگیری با آن مواجه می شوند.
 
پاشا ادامه داد: معلم به شیوه ای علمی و پژوهشی در فرآیندی نظام مند، با تمرکز بر چالشهای پیش رو به راه حلهای مناسب و به کارگیری آن به حل مشکلات و موانع موجود می پردازد و با بهسازی فرآیند آموزش به تحقق یادگیری مناسب تر و مطلوب تر دست می یابد.
 
وی تصریح کرد: از 230 طرح منتخب استانی 23 نفر از رامسر، بابلسر، فریدونکنار، محمود آباد ، ساری ناحیه یک و دوم، قائم شهر و نکا هشت شهرستان موفق در امر اقدام پژوهی بودند.
 
وی با بیان اینکه شهرستانها در امر اقدام پژوهی برای مطالعه و حل مسائل آموزش و پرورش آموزشهای لازم را داشته باشند، بیان داشت : آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با شش طرح بیشترین طرح به مرحله کشوری راه یافت.
 
رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه آموزش کارگاهی اقدام پژوهی کارکنان امری ضروری است افزود: ضرورت اجرای آموزش های کارگاهی در سطح استان، شهرستانها و مناطق و توجه به توسعه امر اقدام پژوهی در بین کارکنان اداری و عوامل اداری مدارس را یک برنامه استراتژیک و اثر بخش در مسیر پژوهش حین عمل است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد