رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یادواره شهدای زنان ایثارگر شهرستان رامسر

خبرگزاری فارس: 
نوک پیکان هجمه فرهنگی دشمن عفاف و حجاب است
یادواره شهدای زنان ایثارگر شهرستان رامسر
فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
نوک پیکان هجمه فرهنگی دشمن عفاف و حجاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: دشمن در نوک پیکان هجمه فرهنگی حجاب و عفاف زنان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صداق حمیدی شب گذشته در یادواره شهدای زنان ایثارگر شهرستان رامسر که با حضور مسئولان و جمع زیادی از بانوان بسیجی شهرستان رامسر در کانون شهید سلیمان‌نژاد رامسر برگزار شد، به بیان نقش بسیج در جامعه پرداخت و ابراز داشت: شما زنان بسیجی همواره در کنار مردان در مقابل دشمنان ایستاده‌اید و اکنون یاد و نام شهیده‌هایی که این یادواره به پاس مقام آنان برگزار شده است بیانگر این مطلب است.
وی اظهار داشت: زنان ایرانی با رعایت حجاب و عفاف در طول دوران انقلاب اسلامی خاری بر چشم دشمنان بودند و امروز باید بیش از دیروز به این امر مهم اهمیت دهند زیرا دشمن به خوبی به این نکته دست یافته است که دیگر نمی‌تواند با جنگ نظامی با ایران مقابله کند بنابراین به بدترین شیوه ممکن که همانا تهاجم فرهنگی بود، دست زد و در این بین نوک پیکان هجمه‌های فرهنگی به ویژه مسئله حجاب و عفاف زنان ما را نشانه گرفته است و بانوان باید در این زمینه با هوشیاری و بصیرت عمل کنند.
در بخش دیگر مراسم حجت‌الاسلام علی اکبر گرگانی یکی از علمای رامسر نیز به بیان سخنانی پرداخت و تصریح کرد: یکی از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تشکیل بسیج مستضعفان در سال 1358 بود زیرا امام راحل مسایل بسیار با درایت دیده و در واقع دوراندیش بود و با آن دید نافذ و بصیرتی که در وجودش داشت اقدام به تشکیل این نهاد مردمی کرد.
وی اضافه کرد: امام می‌دانست که استکبار برای نادبوی انقلاب از پا نمی‌نشیند، پس برای حفظ انقلابمان با ابتکاری جامع بسیج را شکل داد و اکنون شاهد آن هستیم که اگر در تمامی هجمه‌ها دشمن حضور بسیج نبود، معلوم نبود سرنوشت کشورمان به کجا می‌انجامید.
گرگانی در ادامه با اشاره به این که بسیجی بودن زحمت می‌خواهد و فکر بسیجی داشتن مطالعه و بصیرت می‌خواهد، تصریح کرد: همه ما باید در شرایط کنونی فقط و فقط در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم و گوش به فرمان ایشان باشیم.
این مراسم که با مداحی اهل بیت و ذکر  یاد شهدا مزین شده بود، به همت بسیج جامعه زنان و روابط عمومی حوزه خواهران و کنگره شهدای سپاه ناحیه رامسر برگزار شد.
انتهای پیام/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد