رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تاکید استاندار مازندران بر اجرای کنارگذر رامسر


تاکید استاندار مازندران بر اجرای کنارگذر رامسر

استاندار مازندران بر لزوم فراهم کردن امکانات و شرایط لازم برای جلب و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کشور و استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با همت مدیران استان این فضا در مازندران فراهم است.

به گزارش واحد دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، سیدعلی اکبر طاهایی، در جلسه شورای اداری استان افزود: با تمهیدات و تدابیر دولت، مقوله سرمایه‌گذاری در کشور و استان در مقایسه با گذشته از رشد بسیار مطلوبی برخوردار بوده است.

طاهایی بیان کرد: بایستی فضای جدیدی برای توسعه و جذب سرمایه‌گذاری در مازندران فراهم شود که این موضوع در درجه اول آمادگی ذهنی مدیران را نیاز دارد.

وی افزود: برخی بنگاههای صنعتی و تولیدی در مازندران نیازمند اعتبار لازم به عنوان سرمایه در گردش هستند و مسئولان برای تحقق این مهم باید تدابیر لازم را در نظر بگیرند.

وی از آزاده راه تهران - شمال، کنار گذر رامسر، احداث سدها و تعریض محور هراز به عنوان طرحهای بزرگ در دست اقدام در مازندران نام برد و گفت: تکمیل این طرحها علاوه بر تخصیص اعتبار لازم نیازمند مشارکت و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

استاندار مازندران تصریح کرد: یک مدل سرمایه‌گذاری عام و مشارکت عمومی در مازندران باید ایجاد شود که نیازمند مشارکت همه دست‌اندرکاران است.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد