رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رتبه رامسر در مسابقات قرآن کریم مازندران

خبرگزاری فارس: 
مسابقات قرآن کریم مازندران به‌کار خود پایان داد
رتبه رامسر در مسابقات قرآن کریم مازندران
با اعلام نفرات برتر؛
مسابقات قرآن کریم مازندران به‌کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با اعلام نفرات برتر به‌کار خود پایان داد.


حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در حاشیه مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقات خبر داد.
وی ابراز داشت: سی و چهارمین دوره مسابقات قران کریم در مرحله استانی از 28 آبان در دو گروه سنی بزرگسالان و شکوفه‌ها برای برادران و خواهران در آستانه مقدس پهنه کلا و امامزاده سید ذکریا(ع) ساری پیگیری شد و تا شب گذشته ادامه داشت و با اعلام نفرات برتر به‌کار خود پایان داد.
این مسئول گفت: قرآن همه چیز است و آنچه که در مسابقات باید برای جوانان و نوجوانان مهم باشد استماع، فهم و درک صحیح کلام وحی الهی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: 450 نفر از قاریان، حافظان و مرتلین قرآن کریم در این دوره از رقابت‌ها در رشته‌های حفظ پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل، قرائت و ترتیل با هم به رقابت پرداختند که قضاوت این دوره از مسابقات را 16 نفر از داوران بومی و غیربومی به عهده داشتند.
سهرابی با اشاره به اعلام نفرات برتر گفت: در مقطع زیر 16 سال شکوفه‌ها در بخش خواهران در رشته حفظ پنج جز معصومه زیبنده از بهشهر، فرینام رجبعلیان از بهشهر و زهرا قربان‌نسب از آمل به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 10 جز نیز فاضله شکیبا از بهشهر رتبه اول را کسب کرد، محدثه یوسفی از فریدونکنار دوم و ماجده جعفری از فریدونکنار رتبه سوم شد همچنین در رشته حفظ 20 جز نیز راضیه راشدی از نور به مقام نخست دست یافت.
سهرابی یادآور شد: در رشته حفظ کل فاطمه غلامی از بابل اول شد و مهدیه ابوالحسنی نیز از بابل دوم شد همچنین در رشته قرائت نیز فاطمه زهرا شعبانی از محمودآباد رتبه اول را کسب کرد، فاطمه چالی ملکشاه از بابلسر رتبه دوم و زینب رجبعلیان از بابل نیز رتبه سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل زهرا سلطانپور از ساری رتبه اول، زهره چالی ملک شاه از بابلسر رتبه دوم و زینب یعقوبی از تنکابن رتبه سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در مقطع سنی بالای 16 سال بزرگسالان در بخش خواهران در رشته حفظ 10 جز شهربانو رنجبر از بهشهر رتبه اول را کسب کرد، زینب رجب‌نژاد از بابلسر به رتبه دوم رسید و سمیه شیرافکن از بابل سوم شد و در رشته حفظ 20 جز نیز فاطمه اسدی از ساری، فاطمه سلیمانی از ساری و کوثر صادقیان از بابل به ترتیب اول تا سوم شدند.
سهرابی اضافه کرد: در رشته حفظ کل حکیمه نصیری از بهشهر رتبه اول را از آن خود کرد، رقیه رضایی از ساری و نجیبه محمدی از بهشهر دوم و سوم شده همچنین در رشته قرائت نیز معصومه ابدی از بابل، زهرا قلی‌پور از بابلسر و راضیه رحیمی از بابل اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل سعیده سیاری از بابلسر اول شد، مریم موسی‌پور از بهشهر و صدیقه کیان‌نژاد از محمودآباد دوم و سوم شدند.
این مسئول ادامه داد: در مقطع سنی زیر 16 سال شکوفه‌ها در بخش برادران در رشته حفظ پنج جز محمد تقی حیدری از بهشهر رتبه اول را کسب کرد، رضا زیبنده از بهشهر و حسین زبرجد از رامسر دوم و سوم شدند و در رشته حفظ 10 جز نیز امیرحسین یوسف‌زاده از بابل رتبه اول را از آن خود کرده، سید مجتبی مظلوم از آمل و صادق محبّی از نوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی در بیان نام دیگر افراد منتخب گفت: در رشته حفظ 20 جز مرتضی قاسمی از بابل به رتبه نخست رسید، در رشته حفظ کل نیز مهدی رضایی از بابل اول شد، رضا رضازاده و مهدی غلامی نتاج از بابل دوم و سوم شدند، در رشته قرائت نیز کمیل هادی‌پور از بابل به همراه مهدی شالیکار از بابلسر و امیرحسین شاهن دشتیان از لاریجان اول تا سوم شدند.
سهرابی گفت: در رشته ترتیل محمدحسین رستم‌پور از بابل، امیر حسین سبحانی از قائمشهر و سید محمد هادی قاسمی از ساری اول تا سوم شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ابراز داشت: در مقطع سنی بالای 16 سال بزرگسال در بخش برادران در رشته حفظ 10 جز سید علی حسینی از نوشهر اول شده و رحمت‌الله بازیار از رامسر دوم و محمد واحدیان از ساری رتبه سوم را کسب کردند و در رشته حفظ 20 جز نیز محمد محسنی از بهشهر، سید عباس اشرفی از ساری و مهرداد اسماعیل‌زاده از آمل به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی یادآور شد: در رشته حفظ کل علی حبیبی از آمل رتبه اول را کسب کرد، سیدقاسم سیدیان از بابلسر و محمدرضا رضایی از ساری دوم و سوم شدند، در رشته قرائت غلامرضا حاتمی‌راد از آمل، حمزه زاهدی از ساری و سید محمد طاهایی از آمل رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار گرفتند.
این مسئول اذعان داشت: در رشته ترتیل مجتبی علی‌آبادی از بابل رتبه اول را کسب کرد، محمد جواد حاتمی‌راد از آمل رتبه دوم را در اختیار گرفت و مهدی تاجور از ساری رتبه سوم را کسب کرد.
انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد