رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساخت 7 کتابخانه عمومی در افق 1404 رامسر

خبرگزاری فارس: 
ساخت 7 کتابخانه عمومی در افق 1404 رامسر

ساخت 7 کتابخانه عمومی در افق 1404 رامسر

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس کتابخانه‌های عمومی رامسر خبر داد:
ساخت 7 کتابخانه عمومی در افق 1404 رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی رامسر گفت: در حال حاضر در رامسر چهار باب کتابخانه وجود دارد که در افق 1404، سه باب دیگر به این تعداد اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، صفر ستوده ظهر امروز در مراسم تجهیز و توسعه کتابخانه حاج امیر ارسلان احمری‌نژاد بیان داشت: در حال حاضر در رامسر چهار باب کتابخانه وجود دارد که در افق 1404، سه باب دیگر به این تعداد اضافه می‌شود.  
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شهرستان رامسر سرانه فضای مطالعه به هر نفر 2.61 متر مربع بوده و در استان مازندران 1.12 سانتی متر مربع و در کشور 2.5  متر مربع است که البته ما به این مقدار بسنده نخواهیم کرد و تلاش می‌کنیم بستری را در شهرستان رامسر در این زمینه فراهم کنیم تا با کمک مسئولان و خیرین کتابخانه ساز این مسئله را گسترش دهیم.
ستوده اضافه کرد: هم‌اکنون کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر دارای 65 هزار و 39 جلد کتاب و 4 هزار و 482 عضو است و برای هر 100 نفر در سطح شهرستان 92 جلد کتاب موجود بوده که این میزان در کشور به 28 جلد و در استان به 26 جلد می‌رسد.
وی در پایان با تقدیر از فعالان بخش فرهنگی کتابخانه‌هاٰ برنامه‌های این هفته را نام برد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، نواختن زنگ مطالعه در مدارس، برپایی جشن کتاب و اهدای جوایز به کتاب خوانان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.
در ادامه مراسم امیر ارسلان احمری‌نژاد خیر کتابخانه ساز از اهمیت وقف به ویژه وقف کتابخانه سخن گفت و اذعان داشت: بسیار خوشحالم که با وقف زمین گامی مفید برای ترویج فرهنگ شهرستان نهادم و امیدوارم مسئولان امر نیز در زمینه کارهای فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گزارش فارس، در پایان از فعالان عرصه کتابخوانی و کارهای فرهنگی با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد