رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد

خبرگزاری فارس: آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد 

 

امام جمعه رامسر:
آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد
امام جمعه رامسر:
آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: آمریکا و دست نشانده‌هایش در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در شهرستان رامسر در جمع پرشور مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان رامسر در یوم الله 13 آبان طی سخنانی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و عرض تسلیت به مناسبت این روز به بیان فضایل اخلاقی این امام همام پرداخت و گفت: فردا در کشور عربستان روز عرفه است و مراسم روز عرفه در آن کشور انجام خواهد شد.
وی گفت: روز عرفه، روز برائت از مشرکین بوده و در واقع عرفه روح حج است و این روز بسیار ارزشمند بوده و هر انسانی که نتوانسته است در شب‌های قدر دستان نیاز خود را به سمت خدای مهربان بلند کند، در این روز پربرکت می‌تواند از خداوند منان با به‌جا آوردن مراسم ویژه عرفه طلب بخشش و دعا کند.
امام جمعه رامسر در ادامه سخنان خود ادامه داد: کشور عربستان محدودیت‌های زیادی را برای حجاج مسلمان در به‌جا آوردن مراسم عرفه فراهم می‌کند زیرا این کشور جیره‌خوار آمریکا و کشورهای استکباری است، اما حجاج مسلمان با توجه به این محدودیت‌ها بازهم این مراسم را بسیار باشکوه برگزار می‌کنند.
وی همچنین عنوان کرد: در سال‌های اخیر رشد خوبی را در بخش‌های مختلف مذهبی و برپایی دعا به ویژه مراسم روز عرفه داشتیم که در چند سال اخیر در  شهرستان رامسر نیز در مصلی جواد ائمه برگزار می‌شود.
باقرزاده در بخش دیگر سخنان خود به عید سعید قربان پرداخت و تصریح کرد: این عید بزرگ، روز از خود گذشتگی و ایثار است و به ما درس گذشتن از عشق‌های زمینی  به‌خاطر رضای خدا را می‌دهد. 
این مسئول خاطرنشان کرد: البته این کار بسیار بزرگ از نظر ما ایثار است، ولی از نظر حضرت ابراهیم که به معرفت خداوند رسیده‌اند واژه ایثار معنایی ندارد زیرا او همه چیز خود را متعلق به خدا می‌داند و اینگونه است که به فرمان خداوند از فرزند خود می‌گذرد زیرا فرزندش را نیز داده خداوند و متعلق به او می‌داند.
امام جمعه شهرستان رامسر با اشاره به برکات این عید بزرگ توصیه کرد تا دراین روز نیازمندان فراموش نشوند و همچنین بر لزوم فلسفه درست انفاق تاکید کرد و گفت: یکی از حسنه‌های بزرگ این روز دستگیری از نیازمندان است.
وی در ادامه سخنان خود به روز ملی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: نامگذاری یک روز در سال به‌نام مازندران حرکت بسیار خوبی است، اما اکنون حقوق مازندران آنقدری نیست که اکنون دارد و این مهم باید مورد توجه اکید مسئولان  ارشد در استان مازندران و کشوری فرار گیرد تا استان سرفراز مازندران در جایگاه واقعی خود در کشور قرار گیرد و در واقع این امر باید هدف باشد.
باقرزاده در ادامه به اتفاقات بسیار بزرگ در سال‌های 43 و 57 و 58 در روز سیزدهم آبان در کشورمان اشاره کرد و متذکر شد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش‌آموزان آنقدر ارزشمند بود که از سوی امام راحل به انقلاب دوم نام گرفت.
این مسئول در پایاناذعان داشت: درسی که امام راحل در سیزدهم آبان دهه 40 به ما داد این بود که در مقابل عربده‌های مستکبران ایستادگی کنیم و از طبل توخالی آنان رعب و وحشتی نداشته باشیم.
انتهای پیام/ن۱۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد