رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ستاره اسکندری در رامسر مقابل دوربین می رود


ستاره اسکندری در رامسر مقابل دوربین می رود

چهار مجموعه تلویزیونی در شبکه دو سیما تولید می شود

تهران - ساخت چهار مجموعه تلویزیونی جدید در دستور کار شبکه دو سیما قرار گرفته است که از این میان، مجموعه طنز 'سیر و سرکه' از گزینه های پخش در نوروز 91 این شبکه است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'همه بچه های ما'، 'سیر و سرکه'، 'زیر نور شمع' و 'پیشواز'، عناوین مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیما است که ساخت آن بزودی کلید می خورد.

همچنین مجموعه های 'بچه محل'، 'فرزندان خضر'، 'آواز باران'، 'رؤیای گنجشک ها' و 'مرتع' نیز مراحل نگارش فیلمنامه را پشت سر می گذارند و قرار است پش از انتخاب بازیگر و عوامل تولید ساخت آنها نیز در دستور کار شبکه دو قرار گیرد.

بنا بر اعلام شبکه دو سیماستاره اسکندری و امیر آقایی در رامسر مقابل دوربین می رود، مجموعه تلویزیونی 'همه بچه های ما' به کارگردانی و نویسندگی تاجبخش فناییان و تهیه کنندگی 'سیدعلیرضا سبط احمدی' با بازی ستاره اسکندری و امیر آقایی در رامسر مقابل دوربین می رود.

این مجموعه 20 قسمتی از مضمون اجتماعی برخوردار است و موضوع بچه های کار، بچه های بی سرپرست و بد سرپرست را دستمایه تولید داستان های خود قرار داده است.

مارال فرجاد، اردلان شجاع کاوه، اسماعیل سلطانیان و داوود پورحسن از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که لوکشین های متعددی در تهران، شمال و دیگر شهرهای کشور دارد.

** 'سیر و سرکه' گزینه ای برای نوروز 91

'سیر و سرکه' به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی ابراهیم زاهدی فر مرحله نگارش فیلمنامه را پشت سر می گذارد و بزودی مقابل دوربین می رود.

غلامرضا رمضانی، هادی مقدم دوست، ‌حسین مهکام و شهرام شکیبا هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه سریال 'سیر و سرکه' در قالب طنز هستند.

این سریال که در کنار مجموعه 'سهمی برای دوست' به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه کنندگی بهروز مفید یکی از گزینه های پخش نوروز 91 است، داستان پیرزنی را روایت می کند که پسرش سالهاست در خارج از کشور زندگی می کند، او قرار است برای دیدن پسرش به خارج از کشور برود و به همین علت تصمیم می گیرد در آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کند.

** 'زیر نور شمع' روایت دیگری از مسایل اجتماعی کودکان

'زیر نور شمع' که مراحل نگارش فیلمنامه را پشت سر می گذارد، مجموعه ای اپیزودیک است که در قالب 18 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در قالب روایت قصه های مختلف به آسیب شناسی مسایل اجتماعی کودکان ونوجوانان جامعه خواهد پرداخت.

داستان این مجموعه که برگرفته از قصه های هوشنگ مرادی کرمانی است، با نظارت ابراهیم فروزش توسط محمد رستمی و میرعلی اکبری در گونه اجتماعی ‌ـ کودک در حال نگارش است و تاکنون نگارش فیلمنامه شش قسمت از آن پایان یافته است.

** 'پیشواز' و یادآوری روزهای پیروزی انقلاب اسلامی

مجموعه تلویزیونی 'پیشواز' نیز به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی است، اکنون مراحل بازنگری فیلمنامه را پشت سر می گذارد و تصویربرداری آن از اواخر آبان ماه در حوالی کاشان آغاز می شود.

این سریال که فیلمنامه آن در 11 قسمت به قلم مهدی محمد نژادیان به نگارش در آمده با نگاهی به غرور ملی مردم سعی دارد در قالب یک مجموعه اجتماعی به همراه شدن اهالی روستاهای کشور با حرکت عظیم و خروشان ملت برای سرنگونی رژیم ستم شاهی و رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی بپردازد.

تاکنون نگارش هشت قسمت از این سریال به پایان رسیده و علاوه بر کاشان و شهرهای اطراف آن، برخی مناطق تهران نیز برای لوکیشن آن انتخاب شده اند.

** پنج مجموعه در مرحله نگارش فیلمنامه

مجموعه طنز 'بچه محل' به نویسندگی آرش قادری در 26 قسمت 45 دقیقه ای، مراحل نگارش فیلمنامه را پشت سر می گذارد.

همچنین مجموعه 13 قسمتی 'فرزندان خضر' با موضوع نوجوان و دفاع مقدس به تهیه کنندگی مرتضی متولی باشی، در آینده نزدیک تولید می شود که نگارش فیلمنامه آن برعهده کامپوزیا پرتوی است.

مجموعه 15 قسمتی 'آواز باران' به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی به قلم محمد رضایی راد نیز مراحل نگارش فیلمنامه را سپری می کند.

سریال ملودرام 'رؤیای گنجشکها' اثر دیگری است که تهیه کنندگی آن را رضا جودی برعهده دارد و فرهاد پور سعیدی در حال نگارش فیلمنامه آن در قالب 26 قسمت 45 دقیقه ای است.

از سوی دیگر مجموعه 'مرتع' به تهیه کنندگی محمدحسین حقیقی با موضوع خانواده نیز در 13 قسمت 45 دقیقه ای ساخته می شود.

این مجموعه بر اساس فیلمنامه ای به قلم سیدمحسن شهابی و مهدی ساکی تولید خواهد شد.

فراهنگ ** 2025 **
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد