رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آموزش عکاسی در تور سیاحتی و گردشگری یک ‌روزه رامسر

خبرگزاری فارس: آموزش عکاسی در تور سیاحتی و گردشگری یک ‌روزه 

آموزش عکاسی در تور سیاحتی و گردشگری یک ‌روزه رامسر

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛
آموزش عکاسی در تور سیاحتی و گردشگری یک ‌روزه

خبرگزاری فارس: مدیر غرفه اتفاق‌نیوز گفت: افراد علاقه‌مند به عکاسی می‌توانند با ثبت‌نام در تور‌های یک ‌روزه شرکت کنند و زیر نظر اساتید آموزش عکاسی را فرا گیرند.

 

محمدصالح خلیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: سایت اتفاق‌نیوز در راستای بالا بردن توانایی افرادی که آشنایی با کار عکاسی ندارند و برای جذب افراد، اقدام به برپایی تور یک‌روزه آموزش عکاسی کرده‌ است.

وی گفت: در تور یک روزه افراد علاقمند زیر نظر سه استاد که در دانشگاه علامه تدریس می‌کنند، عکاسی را به صورت آماتوری آموزش می‌بینند و سپس شروع به عکاسی می‌‌کنند.

مدیر غرفه اتفاق‌نیوز در ادامه افزود: عکس‌های گرفته شده توسط اعضای انجمن در تورهای گردشگری و سیاحتی با نام خود آنها در سایت اتفاق‌نیوز به نمایش درمی‌آید همچنین عکس‌های برگزیده عکاسی و اعضای انجمن در گالری‌های خبر شهر تهران به نمایش عمومی درمی‌آید و اگر این عکس‌ها که به فروش رفت ۵۰ درصد آن را به عکاس پرداخت می‌شود.

خلیل‌نیا خاطرنشان کرد:‌ تور یک‌روزه سیاحتی و گردشگری آموزش عکاسی در شهرهای رامسر، کاشان، شیراز و اصفهان خواهد بود و البته در شهرهای شیراز و اصفهان مدت تور افزایش می‌یابد.

وی در خصوص هزینه تور سیاحتی و گردشگری آموزش عکاسی بیان کرد: هزینه این تور بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است ضمن اینکه از افراد شرکت‌کننده پذیرایی کامل به عمل می‌آید. افراد می‌توانند در طول نمایشگاه به غرفه اتفاق‌نیوز مراجعه کنند و فرم ثبت‌نام را تحویل بگیرند و در انجمن تور یک روزه آموزش عکاسی عضو شوند.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد