رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابراز رضایت از اردوی رامسر

خبرگزاری فارس: فوتسال تنها نماینده شمال ایران متحول می‌شود 

ابراز رضایت از اردوی رامسر

مدیرعامل راه ساری گفت:
فوتسال تنها نماینده شمال ایران متحول می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل راه ساری گفت: با کمک بازیکنان و کادر فنی در آینده‌ای نزدیک تیم راه ساری در ادامه لیگ برتر متحول می‌شود.

 

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: راه ساری از هفته هشتم لیگ برتر دیگر نتایج ضعیف گذشته را تکرار نخواهد کرد.
وی افزود: بازیکنان در سه هفته تعطیلی لیگ تمرینات و حتی اردوی خوبی را سپری کردند و با آمادگی بهتر در ادامه لیگ حضور می‌یابند.
وی گفت: بازیکنان و کادر فنی با هم هم‌قسم شدند که فقط برای موفقیت و کسب نتایج مطلوب در ادامه بازی‌های لیگ حضور یابند و تلاش خواهند کرد تا نتایج و عملکرد ضعیف گذشته را جبران کنند.
مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: با برگشت دوباره محمود لطفی به تمرینات این تیم انگیزه و روحیه بازیکنان و کادر فنی دوچندان شده و شادی و نشاط  دوباره به اردوی راه ساری بازگشت.
نجاریان بیان داشت: لطفی بازیکن بزرگ و ارزنده تیم است که با مدیریت خود در داخل زمین می‌تواند بحران را از تیم دور کند و تجربه وی می‌تواند در روند موفقیت راه ساری بسیار تاثیرگذار باشد.
وی گفت: نتایجی که در هفت هفته گذشته برای راه ساری در لیگ برتر بدست آمد به هیچ عنوان در شان راه ساری نیست و کادر فنی به همراه بازیکنان از این جایگاه نگران هستند.
نجاریان در ادامه ابراز داشت: حضور لطفی در زمین برای بازیکنان راه باعث روحیه و انگیزه و برای تیم‌های مقابل نیز ترس و اضطراب ایجاد می‌کند. 
مدیرعامل راه ساری همچنان از مشکلات مالی تیم خبر داد و تصریح کرد: راه ساری تنها نماینده شمال فوتسال در لیگ برتر کشور است که با توجه به حضور چندین ساله در لیگ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند که با گذشت ماه‌ها از لیگ هنوز باشگاه پولی دریافت نکرد که از این حیث شرمنده بازیکنان و کادر فنی تیم هستیم.
وی گفت: همچنان منتظر حمایت مالی هستیم و اگر پولی دریافت کنیم در نخستین اقدام بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی به آنان داده خواهد شد تا کمی از مشکلات بازیکنان و کادر فنی تیم کاسته شود.
نجاریان درباره اردوی این تیم در رامسر گفت: این اردو برای هماهنگی و آمادگی بدنی و هم برای تنوع و ایجاد روحیه و انگیزه برای بازیکنان تیم در ادامه لیگ بسیار مفید و موثر بود.
مدیرعامل راه ساری با حمایت مجدد از کادر فنی تیمش اضافه کرد: همچنان از کادر فنی خودم حمایت کامل دارم زیرا معتقدم که کادر فنی برای پیشرفت تیم و کسب نتایج مطلوب زحمات خود را کشیده و اگر در مسابقات لیگ امسال بد‌شانس نبودیم و بازیکنان قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند می‌توانستیم نتایج بهتر از این کسب کنیم.
وی عنوان کرد: از همین جا به مسئولان ورزش استان و شهرستان به ویژه به تماشاگران و دوستداران راه ساری اعلام می‌کنم که تیم راه ساری در ادامه لیگ برتر متحول می‌شود و نتایج ضعیف و دور از انتظار در بازی‌های گذشته را با چند پیروزی جبران می‌کند و از این جایگاه بالاتر خواهد رفت.
نجاریان درباره بازی این هفته تیمش در برابر علم و ادب سایپا مشهد در ساری گفت: تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و با حمایت و تشویق هواداران و تماشاگران در مقابل این تیم برنده میدان خواهیم بود و سه امتیاز بازی را به حساب راه ساری خواهیم دید.
مدیرعامل راه ساری در پایان اذعان داشت: تیم راه متعلق به شهروندان مازندرانی به ویژه ساروی‌ها است که به حمایت بیشتر مالی مسئولان ورزش استان و شهرستان نیازمند است تا با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی انگیزه دوباره به تیم بازگردد.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز شنبه هفتم آبان در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان تیم علم و ادب سایپا مشهد است.
راه ساری هم اکنون از هفت بازی گذشته خود با شش شکست و تنها با یک پیروزی و کسب سه امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد که این رده در طول حضور راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بی‌سابقه بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد