رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دستگیری سارقه گیلانی در رامسر

خبرگزاری فارس: زن سارق در شفت دستگیر شد
دستگیری سارقه گیلانی در رامسر
فرمانده انتظامی شفت:
زن سارق در شفت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شفت از دستگیری زن سارق باجه‌های عابر بانک در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: زن سارق در شفت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرداد فکوری عصر امروز در مرکز فرماندهی انتظامی گیلان به دستگیری زن سارق عابر بانک‌های شفت اشاره کرد و اذعان داشت: این زن روز گذشته دستگیر شده است.
وی با بیان اینکه زن سارق عابر بانک با شگردی خاص اقدام به سرقت می‌کرد، افزود: دستگیری این زن بر اساس گزارش‌های مردمی صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شفت ادامه داد: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی این زن را شناسایی کرده و وی را در حین سرقت وجوه کارت عابر بانک یکی از مشتریان باجه دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمه دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و کیف‌زنی در محله‌های شلوغ اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: این زن سارق حرفه‌ای در کنار باجه با چند کارت عابر بانک جعلی توقف می‌کرد و از سادگی و بی‌سوادی افرادی که برای اخذ پول به باجه مراجعه می‌کردند استفاده کرده و در فرصتی مناسب کارت‌های بی‌اعتبار را با کارت مشتریان تعویض می‌کرد.
به گفته فکوری، سارق متهمه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه و کارخانه‌های برنج‌کوبی که از سال 86 متواری بوده را از دیگر اقدام‌های پلیس شفت عنوان کرد و اذعان داشت: این سارق در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان گیلان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شفت افزود: کارآگاهان آگاهی پلیس گیلان در بررسی‌های خود سر نخی از وی در شهرستان رامسر به دست آورده و با هماهنگی کارآگاهان آگاهی آن شهرستان در عملیاتی غافلگیرانه وی را به دام انداختند.
به گفته فکوری، این سارق 26 ساله 11 فقره سابقه سرقت ثبت شده در پلیس آگاهی در استان‌های گیلان، مازندران، قم و تهران دارد و در تحقیقات پلیس آگاهی به 19 فقره سرقت اعتراف کرده است.
وی یادآور شد: کارآگاهان آگاهی در این راستا همدستان متهم که مالخر و دوست نامبرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد