رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوگاه رامسر راه نجات تیم های ورزشی

خبرگزاری فارس: اردوی رامسر؛ راهی برای نجات تنها نماینده فوتسال شمال کشور‌
اردوگاه رامسر راه نجات تیم های ورزشی
گزارش فارس از وضعیت نابسامان تیم فوتسال راه ساری؛
اردوی رامسر؛ راهی برای نجات تنها نماینده فوتسال شمال کشور‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال راه ساری در رامسر اردوی آمادگی برگزار کرده است، اینکه آیا این اردو در مراسم می‌تواند برای راه ساری مفید باشد، سئوالی است که باید بعد از اردو به آن پاسخ داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم فوتسال راه ساری که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نتوانسته بود انتظارات مدیریت و هواداران را برآورده کند و از هفت بازی گذشته خود نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد  از 21 امتیاز ممکن تنها سه امتیاز کسب کرده بود.


مدیرعامل تیم تصمیم گرفت برای ایجاد انگیزه و روحیه و همچنین هماهنگی بیشتر در بین بازیکنان یک اردوی سه روزه را در غرب استان در شهرستان رامسر بر پا کند.


‌سئوال اینجاست که آیا با توجه به قعرنشین بودن راه ساری در لیگ برتر آیا اردوی رامسر می‌تواند برای این تیم موثر و مفید باشد؟


 


به راستی مشکل اساسی راه ساری کجاست که این تیم امسال نتوانست انتظارات مسئولان و هواداران را برآورده کند؟


سعید نجاریان مدیرعامل فوتسال راه ساری در این باره به خبرنگار فارس گفت: تیم امسال بنا به دلایلی نتوانسته انتظارات دوستداران و طرفداران باشگاه را با نتایج بسیار ضعیفی که گرفته برآورده کند، به همین خاطر با مشورت کادر فنی تصمیم گرفته شد تا یک اردوی چند روزه را در رامسر برای هماهنگی بیشتر بازیکنان در ادامه لیگ برپا کنیم.


سعید نجاریان افزود: در رامسر علاوه بر برپایی اردوی آمادگی بازی دوستانه با تیم‌های منتخب باشگاه‌های رامسر نیز برگزار کردیم تا کادر فنی در بازی دوستانه مشکلات تاکتیکی و تیمی بازیکنان را بهتر بشناسند تا در لیگ بازیکنان با اشتباهات کمتر در برابر حریفان بازی کنند.


 


* در  تمام بازی‌ها بد شانس بودیم


وی بیان داشت: من هم قبول دارم که سال جاری را بسیار بد آغاز کردیم و نتایج دور از انتظار حتی در خانه به دست آوردیم ولی در کنار همه مسائل و نتایج ضعیف باور کنید بازیکنان و تیم راه ساری در تمامی مسابقات بدشانس بود و با صراحت اعلام می‌کنم که جایگاه سیزدهم آن هم در بین چهارده تیم در منزلت و شخصیت راه ساری نیست.


مدیر عامل راه ساری در ادامه گفت: کادر فنی تیم همچنان مورد حمایت من قرار دارد و مطمئنا در ادامه هم حمایت می‌شوند، زیرا وقتی تیم مشکل مالی دارد، باشگاه با توجه به مشکلات نتوانسته به تعهدات خود در قبال کادر فنی و بازیکنان پایبند باشد، بازیکنان هم انگیزه و روحیه و مهم‌تر از همه تمرکز لازم در مسابقات را ندارند و نمی‌توانند در برابر حریفان با توجه به مشکلات مالی بازی کنند.


 


*بازیکنان کم فروشی نمی‌کنند


وی تصریح کرد: درست است که پول در فوتبال حرف  اول و آخر را می‌زند اما بازیکنان تیم راه همگی جوان و بومی بوده و تعصب و غیرت مازندرانی‌ها  زبانزد خاص و عام است و مطمئنا بازیکنان راه ساری در مقابل حریفان کم فروشی نمی‌کنند.


نجاریان گفت: در حال حاضر تمامی تیم‌های شرکت کننده در لیگ تیم‌شان را برای قهرمانی می‌بندند اما مدیران راه ساری با توجه به عدم  استقبال اسپانسر و سرمایه‌گذار مجبورند تیم را فقط برای حفظ سهمیه در لیگ برتر یارگیری کنند تا تیم به لیگ پایین‌تر سقوط نکند.


 


*مشکل مالی را حل می‌کنم


مدیر عامل راه ساری در ادامه اظهار داشت: همه می‌دانند که تیم مشکل مالی دارد اما به بازیکنان و کادر فنی قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر با رایزنی‌هایی که انجام خواهم داد بخشی از مطالبات آنها را هر طور که شده به‌زودی پرداخت کنیم تا حداقل بخشی از مشکلات بازیکنان و کادر فنی کاسته شود.


وی گفت: تیم راه ساری در سال‌های حضور خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از جوان‌ترین تیم‌ها بود که امسال با رفتن چند بازیکن نسبت به سال‌های گذشته خیلی جوان‌تر شده و بازیکنان هم با توجه به جوانی و تجربه اندک در لیگ نمی‌توانند در زمین مسابقه انتظارات مدیریت و کادر فنی باشگاه را برآورده کنند.


نجاریان خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان هم‌قسم شدند که از هفته هشتم به بعد فقط برای کسب پیروزی در برابر حریفان ظاهر شوند تا با چند پیروزی از قعر جدول که به هیچ عنوان برای تیم مناسب نیست فاصله بگیرند.


 


* قول حرکت صعودی راه از هفته‌ آینده


وی گفت: درست است که تیم راه ساری بازیکنانش جوان و بومی هستند اما با توجه به جوانی، ظرفیت تیم بسیار بالا است و به مسئولان استان و شهرستان به ویژه به هواداران و دوستداران تیم قول می‌دهم که در هفته‌های آینده تیم روند صعودی خود را در پیش خواهد گرفت و مطمئنا هرگز به لیگ پایین‌تر سقوط نخواهیم کرد.


نجاریان افزود: تیم راه ساری یک امتیاز مثبت دارد که بیشتر باشگاه‌ها در لیگ از آن محروم هستند و آن هم تماشاگران خونگرم و باتعصب ساروی که در تمامی بازی‌ها هیچ وقت تیم محبوب خودشان را تنها نگذاشتند و در خوشی‌ها و سختی‌ها همواره یار و یاور راه ساری بودند و در آینده هم خواهند بود، زیرا دیگر تیم‌ها از تیم راه ساری به خاطر داشتن هزاران تماشاگر در سالن ترس و واهمه دارد و از قبل خود را بازنده میدان می‌داند.


به گزارش فارس، تیم فوتسال راه ساری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز هفتم آبان پس از سه هفته تعطیلی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان علم و ادب مشهد است.


انتهای پیام/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد