رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهرک مسکونی برای خبرنگاران رامسر

خبرگزاری فارس: شهرک خبرنگاران غرب مازندران کلنگ‌زنی می‌شود

شهرک مسکونی برای خبرنگاران رامسر

نسخه چاپیارسال به دوستان
دهه فجر سال جاری؛
شهرک خبرنگاران غرب مازندران کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان مازندران از کلنگ‌زنی شهرک خبرنگاران در دهه فجر سال جاری در شهرهای غرب مازندران خبر داد.


رستم دهقان در حاشیه بازدید از دفتر نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: با پیگیری‌های نمایندگی این خانه در غرب مازندران، برای نخستین بار در کشور شاهد احداث شهرک خبرنگاران خواهیم بود.


وی ادامه داد: شهرک خبرنگاران شهرهای نور و محمود آباد در رویان، خبرنگاران نوشهر و چالوس در چالوس، خبرنگاران تنکابن و عباس‌آباد در تنکابن و خبرنگاران رامسر در رامسر احداث می‌شود.


دهقان بیان داشت: با هماهنگی و مساعدت  اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران به هر خبرنگار وام مسکن 10 میلیونی پرداخت می‌شود.


وی تصریح کرد: یکی از امتیازات خوب احداث مسکن خبرنگاران غرب استان که با همکاری اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود این است که کلیه خبرنگاران اعم از خانم‌ها و آقایان و حتی مجردها می‌توانند دارای مسکن شوند.


دهقان بیان داشت: همچنین با مساعدت و همکاری اداره مسکن و شهرسازی استان مازندران در پروژه‌هایی نیز در شهرک خبرنگاران در قالب مسکن مهر هم به خبرنگاران تسهیلات ارایه می‌‌شود و از آنجایی که همه خبرنگاران دارای شرایط مسکن مهر نیستند از طریق بنیاد مسکن در قالب مسکن روستایی نیز وام مسکن داده می‌شود.


رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد: استاندار مازندران، رئیس اداره روابط عمومی استانداری، مدیرکل اداره منابع طبیعی منطقه نوشهر، فرمانداران شهرهای غرب مازندران در پیگیری و اجرای این پروژه‌ها نهایت همکاری را با نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران داشتند.


دهقان بیان داشت: واحدهای مسکونی 90 متر بوده و این شهرک‌ها داری زمین بازی، فضای سبز، مسجد یا نمازخانه بوده و به صورت دو واحدی احداث می‌شود.


رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که دهه فجر 92 شهرک خبرنگاران غرب مازندران به بهره‌برداری برسد.


دهقان در پایان گفت: مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های غرب استان نیز قول مساعدت دادند تا برای اجرای مطلوب و سریع این شهرک‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.


انتهای پیام/ص

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد