رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

احداث سالن ورزشی دو هزار نفری رامسر با اعتبار 1.5 میلیارد تومان

احداث سالن ورزشی دو هزار نفری رامسر با اعتبار 1.5 میلیارد تومان

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مطالعات احداث اسکله قایقرانی مازندران پایان یافت.

نصرالله پریچهره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این طرح که از مصوبات سفر دولت به مازندران بوده به زودی عملیات اجرایی آن در شهر گردشگری بابلسر آغاز می شود.

وی افزود: تمامی 52 سالن ورزشی و تخصصی سفرهای نخست و دوم دولت اجرایی و بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت 10 سالن تخصصی سفر دولت به استان آغاز شده است، تصریح کرد: احداث سالن ورزشی دو هزار نفری رامسر تنها پروژه مصوب سفر دوم دولت بوده که به واسطه عدم تهیه زمین هنوز اجرایی نشده است.

پریچهره با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح احداث سالن ورزشی دو هزار نفری رامسر با اعتبار 1.5 میلیارد تومان وزارت نفت آماده است، یادآور شد: در صورت حمایت مسئولان شهرستانی برای تهیه زمین، به زودی این پروژه قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

وی به مصوبه احداث استخر مسابقاتی و هتل ورزش در مرکز استان اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه در مرحله گذراندن از کمیسیون ماده 64 بوده و به زودی با واگذاری به سازمان تربیت بدنی با تصویب اعتبار هفت میلیارد تومانی اجرایی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه احداث دهکده المپیک کشورهای اسلامی در  شهرستان جویبار و گلوگاه به مرحله اجرا رسیده است، افزود: احداث ورزشهای خشکی در جویبار و مناسب سازی ورزشهای آبی در گلوگاه مصوب شده است.

وی از بدقولی شرکت تجهیز و زیربناهای کشور به واسطه تاخیر در احداث سالنهای ورزشی نور، آمل و شش هزار نفری ساری انتقاد کرد و گفت: 10 درصد اعتبارات فرهنگی سفر سوم معادل هفت میلیارد تومان به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص خواهد یافت.

پریچهره از توسعه زیرساختهای ورزشی در روستاها طی سالهای فعالیت دولت نهم و دهم خبر داد و افزود: هم اکنون 70 درصد ورزشکاران و قهرمانان مازندران را روستاییان تشکیل می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: علمی کردن ورزش و تکرار قهرمانیها و افزایش منش پهلوانی باید در ورزشکاران نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بازی جوانمردانه و پهلوانی زورخانه ای در استان نباید به فراموشی سپرده شود، افزود:  ساخت و تقویت زورخانه های بهشهر، جویبار و نوشهر آغاز شده است.

وی افزود: ورزش زورخانه ای و پهلوانی باید در مازندران احیا شود و از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی به نحو شایسته ای تقدیر شود.

پریچهره در ادامه سرانه فضاهای ورزشی استان راهشت دهم متر مربع اعلام کرد و گفت:  مازندران دارای یک میلیون و 780 هزار متر مربع فضای ورزشی بوده که بالغ بر 60 درصد این فضاها در روستاها جانمایی و احداث شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد