رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام: توقف معنی ندارد

 

ابوالفتح نیکنام: 

توقف معنی ندارد

 مجلس خبرداد:

خبرخبرگزاری خانه ملت؛ابوالفتح نیکنام،نماینده تنکابن و رامسر درمجلس شورای اسلامی درباره نتایج تحقیق و تفحص در مورد شرکت ملی پتروشیمی اظهارداشت:در بیست و پنجم مردادماه سال جاری کمیته ای با حضورشهیارطاهرپور،بهمن محمدیاری،‌نادرقاضی پور،مصطفی رضا حسینی قطب آبادی، محمدرضا سجادیان، حمیدرضا فولادگر،سیدشریف حسینی،‌علی اصغر یوسف نژاد،‌سیداحمدرضا دستغیب و بنده از کمیسیون صنایع ومعادن و خلیل حیات مقدم عبدا...کعبی، سیدحسین دهدشتی، سیدعلی موسوی و مجید ناصری نژاد به عنوان در خواست کنندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پتروشیمی تشکیل شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به محورهای این تحقیق به باشگاه خبرنگاران گفت:محور های تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور بررسی چگونگی اجرای طرحها و مخارج هزینه شده در پروژه های صنایع پتروشیمی اولین گام تحقیق و تفحص است.

نیکنام در مورد بررسی نحوه اتصال صنایع پتروشیمی به چرخه تولید کشور کمیته تحقیق و تفحص گفت: در مراحل بعدی کمیته نحوه اتصال صنایع پتروشیمی به چرخه تولید کشور و برگزاری چگونگی انجام مناقصه ها و تحویل طرحهای پتروشیمی کشور به شرکتهای خارجی برای اجرا را بررسی خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی ایران  را درخواست مشترک اعضای کمیسیون و نمایندگان مناطق جنوبی کشور دانست و چگونگی خریدهای انجام شده از سوی شرکت ملی پتروشیمی را گام بعدی محورهای تحقیق و تفحص خواند و تاکید کرد: عملکرد صنایع پتروشیمی به طور دقیق و حتی در ایام تعطیلی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج حاصله از این تحقیق و تفحص گفت:در خصوص نتایج حاصله تحقیق و تفحص از شرکت ملی پتروشیمی اکنون نمی توان اظهار نظر نمود و همچنان این بررسی ها ادامه دارد و پس از جمع بندی نتایج بدست آمده از سوی کمیته و کمیسیون رسما اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار تحقیق وتفحص از شرکت ملی پتروشیمی ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت:محور های تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور،بررسی چگونگی اجرای طرحها و مخارج هزینه شده در پروژه های صنایع پتروشیمی اولین گام تحقیق و تفحص است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد