رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای سرشماری نفوس و مسکن در رامسر

خبرگزاری فارس: سرشماری نفوس در اقتصاد آینده خانوارها موثر است 

اجرای سرشماری نفوس و مسکن در رامسر

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران:
سرشماری نفوس در اقتصاد آینده خانوارها موثر است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: سرشماری نفوس و مسکن در اقتصاد آینده خانوارها موثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، ولی‌ا‌لله فرزانه بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به اهمیت این طرح در سطح ملی اشاره کرد و گفت: امروز در سراسر کشور و پیرو آن در استان مازندران آموزش طرح سرشماری افتتاح می‌شود که این کار بزرگ و ملی را در آینده بسیار نزدیک به نمایش بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که در سرشماری مهم است نحوه ارتباط با مردم و جلب رضایت آنان از سوی ماموران سرشماری بوده و لازمه موفقیت در این طرح مشارکت عموم مردم است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران اضافه کرد: برای انجام این طرح ملی چند مولفه را باید در نظر گرفت تا باور ملی تقویت شود و انجام آن در سرنوشت آیندگان کشور ما بسیار موثر است.
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح در توسعه کشور موثر است، تصریح کرد: با حسن خلق ماموران سرشماری و توجه به آداب و رسوم و فرهنگ مردم از سوی آنان شاهد اجرای موفق این طرح بزرگ خواهیم بود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران، ارتباط بین طرح سرشماری و هدفمندی یارانه‌ها را مهم دانست و افزود: در ارتباط با یارانه‌ها و اقتصاد خانوارها، اجرای این طرح نقش موثری دارد.
وی همچنین عنوان کرد: در رامسر 3 کلاس آموزشی در این راستا  تشکیل می‌شود که 127 نفر از همه عوامل در این کلاسها فعالیت دارند.
فرزانه گفت: با اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود 23 هزار و 244 نفر در سرشماری شرکت داشته باشند که نسبت به سال 87 ،15 درصد رشد خواهد داشت که این مهم به دلیل اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها است.
غلامرضا فروغ خلعتبری معاون فرماندار رامسر نیز طی سخنان کوتاهی از این طرح به عنوان یک کار بزرگ و ملی نام برد و گفت: آنچه در این کار مهم است انجام طرح سرشماری یک رخداد بزرگ محسوب شده و در توسعه کشور نقش بسزایی خواهد داشت.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد