رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تصمیمات اجرایی اشتغال در رامسر

 

تصمیمات اجرایی اشتغال در رامسر

 استاندار مازندران:
باید ظرفیت‌های اشتغال خانگی و کار در روستاهای استان فعال شود

استاندار مازندران گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در مازندران باید ظرفیت‌های اشتغال خانگی و زمینه‌های کار در روستاهای استان بیش از پیش فعال شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدعلی‌اکبر طاهایی، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در رامسر با اشاره به اهتمام و توجه ویژه دولت به توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری در کشور، اظهار کرد: سفرهای دور چهارم دولت به استان‌ها نیز با رویکرد توجه به موضوع اشتغال آغاز شد و در کنار پیگیری مصوبات سفرهای گذشته با محوریت توسعه اشتغال دنبال می‌شود.

وی افزود: برای دستیابی به اهداف سند توسعه اشتغال در مازندران باید علاوه بر فعال‌سازی شهرک‌های صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، برای رونق مشاغل خانگی و روستایی نیز بسترسازی مناسب انجام گیرد.

طاهایی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی و سریع اهداف سند توسعه اشتغال در مازندران خاطرنشان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها و حتی بخشداران در بخش‌ها باید بر این موضوع نظارت و پیگیری لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان، توسعه راه‌ها را از مهم‌ترین محورهای توسعه مازندران برشمرد و افزود: جاده‌ها از محوری‌ترین زیرساخت‌های توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در استان هستند که خوشبختانه این موضوع در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی به علت تعلل در ثبت ایجاد فرصت‌های شغلی در سامانه رصد، گفت: چنانچه این دستگاه‌ها هر چه زودتر به این کار اقدام نکنند با آنها برخورد می‌شود.

طاهایی با اشاره به ثبت بیش از 22 هزار فرصت شغلی در سامانه رصد، تصریح کرد: این در حالی است که آمار فرصت‌های شغلی ایجاد شده در مازندران بیش از این میزان است، اما به علت کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی هنوز در سامانه ثبت نشده است.

انتهای پیام 

======================= 

 

 

طاهایی خواستار شد:
ظرفیت های اشتغال در روستاهای مازندران شناسایی شود
رامسر - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران خواستار شناسایی ظرفیت های بکر اشتغالزایی در روستاهای استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران در اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی رامسر با اشاره به اهتمام و توجه ویژه دولت به توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری در کشو افزود: سفرهای دور چهارم دولت به استانها، با رویکرد توجه به موضوع اشتغال آغاز شده و در کنار پیگیری مصوبات سفرهای پیشین، با محوریت توسعه اشتغال دنبال خواهد شد.

وی افزود: به منتظور دستیابی به اهداف سند توسعه اشتغال در مازندران باید علاوه بر فعال سازی شهرکهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی بزرگ، برای رونق مشاغل خانگی و روستایی بسترسازی مناسب صورت گیرد.
 
طاهایی بر پیگیری جدی و سریع اهداف سند توسعه اشتغال در مازندران تاکید کرد و گفت: فرمانداران در شهرستانها و حتی بخشداران در بخشها باید بر این موضوع نظارت و پیگیری لازم را داشته باشند.
 
استاندار مازندران، توسعه راهها را یکی از مهم ترین محورهای توسعه مازندران دانست و اظهار داشت: جاده ها از جمله محوری ترین زیرساختهای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در استان بوده که خوشبختانه این موضوع در دستور کار جدی دولت قرار دارد.
 
وی با انتقاد از برخی دستگا های اجرایی به دلیل تعلل در ثبت ایجاد فرصت های شغلی در سامانه رصد، تاکید کرد: با این دستگاه ها در صورتی که هر چه زودتر به این کار اقدام نکنند برخورد خواهد شد.
 
طاهایی با اشاره به ثبت بیش از 22 هزار فرصت شغلی در سامانه رصد، تصریح کرد: این در حالی ست که آمار فرصت های شغلی ایجاد شده در مازندران بیش از این میزان است اما به دلیل کوتاهی برخی دستگاه های اجرایی هنوز در سامانه ثبت نشده است. 
===========  
استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در رامسر:
 
با دستگاه های اجرایی که در ثبت ایجاد فرصت های شغلی در سامانه رصد،تعلل میکنند برخورد خواهد شد

ایلنا: استاندار مازندران گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در مازندران می بایست ظرفیت های اشتغال خانگی و زمینه های کار در روستاها بیش از پیش فعال شوند.

به گزارش ایلنا،سید علی اکبر طاهایی ، استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در رامسر با اشاره به اهتمام و توجه ویژه دولت به توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری در کشور، بیان داشت: سفرهای دور چهارم دولت به استان ها نیز با رویکرد توجه به موضوع اشتغال آغاز شده و در کنار پی گیری مصوبات سفرهای پیشین، با محوریت توسعه اشتغال دنبال خواهد شد.

وی افزود: به منتظور دستیابی به اهداف سند توسعه اشتغال در مازندران باید علاوه بر فعال سازی شهرک های صنعتی و بنگاه های اقتصادی بزرگ، برای رونق مشاغل خانگی و روستایی نیز بسترسازی مناسب صورت گیرد.

طاهایی بر پی گیری جدی و سریع اهداف سند توسعه اشتغال در مازندران تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: فرمانداران در شهرستان ها و حتی بخش داران در بخش ها باید بر این موضوع نظارت و پی گیری لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان توسعه راه ها را یکی از مهم ترین محورهای توسعه مازندران دانست و اظهار داشت: جاده ها از جمله محوری ترین زیرساخت های توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در استان می باشند که خوشبختانه این موضوع در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی دستگاه های اجرایی به دلیل تعلل در ثبت ایجاد فرصت های شغلی در سامانه رصد، تاکید کرد: با این دستگاه ها در صورتی که هر چه زودتر به این کار اقدام نکنند برخورد خواهد شد.

طاهایی با اشاره به ثبت بیش از 22 هزار فرصت شغلی در سامانه رصد، تصریح کرد: این در حالی ست که آمار فرصت های شغلی ایجاد شده در مازندران بیش از این میزان است اما به دلیل کوتاهی برخی دستگاه های اجرایی هنوز در سامانه ثبت نشده است.

پایان پیام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد