رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش سراسری جنگل نوردی در رامسر برگزار شد

همایش سراسری جنگل نوردی در رامسر برگزار شد

با حضور خانم رافع مشاور رییس جمعیت هلال اجمهوری اسلامی در امور زنان و خانواده، دکتر اسدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندارن و جوادی معاون دانشجویی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر آیین اختتامیه همایش سراسری جنگل نوردی در ساری برگزار شد.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، در این مراسم رافع، مشاور رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در امور زنان و خانواده، در سخنانی با تاکید بر ارتقای سطح آمادگی های امدادونجات در جامعه گفت: زنان نیمی از جمعیت ما را تشکیل می دهند از این رو به همان میزان که به امور مردان پرداخته می شود باید به مسائل زنان نیز توجه شود.

وی افزود: تشکیل تیم های امدادی نسوان هم اکنون در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد و تلاش می شود در هر شعبه حداقل یک تیم امدادی مجهز بانوان حضور داشته باشد تا در مواقع لزوم بکارگیری شود.

رافع با اشاره به کثرت حضور زنان در بخش های مختلف جمعیت هلال احمر گفت: بیش از نیمی از داوطلبان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی را زنان و دختران جوان تشکیل می دهند.

وی افزود: پر رنگ شدن بانوان در مناصب اداری،‌مدیریتی و امدادی از سیاست های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی است که بر این اساس هم اکنون در 12 استان کشور معاون زن در جمعیت های استانی مشغول بکار هستند.

رافع تاکید کرد:یکی از مهمترین راهکارهای ارتقای توان عملیاتی جمعیت هلال احمر،‌جدی گرفتن آموزش های ضمن خدمت کارکنان می باشد که خوشبختانه امسال اعتبار خوبی در این بخش منظور شده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ نشاط و پویایی در نسل جوان جامعه گفت: یکی از اهداف برگزاری اردوهای سراسری در جمعیت هلال احمر علاوه بر تمرین کارگروهی و همگرایی عملیات، تقویت نشاط و شادابی در نسل جوان است.

رافع همچنین از میزبانی استان مازندران در برگزاری این همایش سراسری تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم دکتر عباد اسدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز در سخنانی حفظ کرامت انسانها را از اصلی ترین وظایف جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: هدف اصلی و اساسی برگزاری این اردوها پرورش دیانت، احساس نوعدوستی و تکریم همنوع می باشد.

وی افزود: جوان دریچه ورود به جمعیت هلال احمر و ذخیره مطمئنی برای پویایی و خدمت رسانی این نهاد مردمی هستند که توجه به نیازهای آنان و برنامه ریزی برای توانمند سازی آنها هم اینک در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

اسدی ادامه داد: معتقدم برگزاری این اردوها نقش موثری در نگهداشت جوانان بعنوان بازوان پرتوان جمعیت هلال احمر دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران همچنین از اهتمام جدی ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و دبیر کل این سازمان به زیر ساخت های جمعیت هلال احمر تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، همایش سراسری جنگل نوردی با حضور بیش از 500 نفر از دانش آموزان دختر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از تاریخ نهم لغایت دوازدهم مهر ماه سالجاری در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر و به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد