رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از گلوگاه تا رامسر، امنیت دریایی برقرار است

از گلوگاه تا رامسر، امنیت دریایی برقرار است

نماینده ولی فقیه در مازندران : محور اصلی امنیت در نظام اسلامی، ولایت فقیه است ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با بیان اینکه محور اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه است، گفت: اگر نظام اسلامی فاقد ولایت فقیه بود تاکنون از دست رفته بود.http://img.irna.ir/1390/13900711/30593003/30593003-1722548.jpg
به گزارش ایرنا، آیت الله 'نورالله طبرسی' روز دوشنبه در دیدار با فرمانده دریابانی، رییس عقیدتی سیاسی دریابانی و افسران دریابانی نیروی انتظامی مازندران در ساری افزود: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است به برکت و پشتیبانی ولی امر مسلمین جهان است.
وی با اشاره به اینکه امنیتی که امروز در نظام اسلامی حاکم است در هیچ کشوری در دنیا به مانند حکومت اسلامی وجود ندارد، اظهارداشت: ثبات امنیت در ایران بخاطر داشتن مردم ولایتمدارمان بویژه نیروهای مسلح به ایمان، اعتقاد به باورهای دینی، تقوا الهی و وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه است.
وی بیان داشت: امروز نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در کنار هم برای پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفاظت از مرزها و امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهدای گرانقدری در دفاع از میهن اسلامی تقدیم نظام اسلامی شد.
امام جمعه مرکز مازندران در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دین مبین اسلام برای امنیت مردم، اهمیت و ارزش فراوانی قایل شده است، گفت: در کجای دنیا سراغ دارید که همانند ایران چنین امنیتی داشته باشد و امروز به فضل خدا و همت والای نیروهای مسلح مردم ما با آرامش زندگی می کنند.
آیت الله 'طبرسی' خطاب به حاضرین در این نشست گفت: کاری که امروز شما برای برقراری نظم و امنیت اعم از زمینی،هوایی و دریایی انجام می دهید نزد خداوند بسیار با ارزش بوده و دارای ثواب فراوان است زیرا بفرموده حضرت امام سجاد (ع) کسی که برای امنیت کشور یک شبانه روز بیخوابی بکشد ثواب و اجر دو ماه روزه یک فرد مسلمان را برخوردار است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری کار در دریابانی را سخت و دشوار دانست و افزود: در واقع امنیت محور همه کارهای اجتماعی است اگر امنیت در جامعه حاکم نباشد کسی حاضر به سرمایه گذاری در مملکت نیست و زندگی همیشه با ترس و و حشت همراه است.
آیت الله 'طبرسی' بیان داشت: امروز حراست و پاسداری از مرزهای آبی و ساحلی بعهده نیروی دریابانی بوده و مردم هیچ وقت زحمات و تلاشهای شما عزیزان را فراموش نخواهند کرد.
به گزارش ایرنا، محدوده حفاظت نیروی دریابانی نیروی انتظامی مازندران حدود 487 کیلومتر از گلوگاه تا رامسر است.ک/2
609/503/506
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد