رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پیام تبریک به مناسبت انتخاب شهردار جدید رامسر(جلال ابراهیمیان)

پیام تبریک به مناسبت انتخاب شهردار جدید رامسر(جلال ابراهیمیان)

جناب آقای مهندس امینی شاد باسلام احتراما"انتخاب بجا وشایسته جنابعالی را به عنوان شهردار شهر توریستی و نمونه گردشگری رامسرکه بیانگر لیاقت و شایستگی شما می‌باشد را از صمیم قلب خدمت جنابعالی وخانواده محترم،مردم شریف رامسر تبریک عرض نموده و با توجه‌ به‌ تجربه‌ کافی‌ و خدمات‌ ارزنده‌ تان در شورای شهر رامسر و با سخت کوشی ، کارآمدی و عقلانیتی که از مدیری و مدبری جنابعالی سراغ دارم از خداوند متعال‌ موفقیت‌ بیش‌ از پیش‌ جنابعالی را در این مسئولیت خطیر طلب‌ نموده‌ و از قادر منان‌ آرزوی توفیق روز افزون را برای جنابعالی دارم. جزیره کیش -جلال ابراهیمیان

نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:27

چرا رامسرنیوز مطالبی را که علیه این آقا
(امینی شاد) می نویسیم چاپ نمی کند و فقط موارد مثبت را می زند؟
خجالت نمی کشید با این اخلاق رسانه ای
من باز هم می نویسم

سلام مخاطب عزیز
از اینکه رامسرنیوز را مورد لطف خود قرار می دهید متشکرم.
در پاسخ به شما باید عرض کنیم که:
تعدادی از افراد مانند شما مطالبی را علیه افراد دیگر در بخش نظرات می نویسند و ما بر اساس اخلاق حرفه ای و قوانین کشور حق انعکاس آنها را نداریم چون اگر قرار باشد که بر علیه هر کسی بنویسند و سایتها و وبلاگها آنها را منتشر کنند که سنگ روی سنگ بند نمی شود.
از طرفی هم توصیه ما این است که هر خبری در باره افراد دارید که فکر می کنید صحیح است و برای حفظ منافع ملی و مملکتی و مردم لازم است گفته شود می توانید به دستگاههای نظارتی بدهید تا آنها بر اساس قانون پیگیری کنند و جلوی ضررهای احتمالی را بگیرند.
با تشکر
رامسرنیوز

کیشوندرامسری چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

دوست عزیز «رامسری»
باسلام
احتراما؛ باتمام احترامی که برای جنابعالی بعنوان یک شهروند قائل هستم به استحضار میرسانم که آقای مهندس امینی شاد برای مسئولیت شهرداری کاندیدوانتخاب شده اند وتاانتصاب (تایید انتخاب )ودریافت حکم از سوی استانداری فاصله زیاد است و وبلاگ رامسر نیوز همچون وبلاگهای محلی دیگر برحسب وظیفه ذاتی خود تنها انتخاب ایشان راتایید نموده ه و اطلاع رسانی وپیام تبریک همشهریان رادرج نموداست که خودجای تقدیروتشکردارد و فکر میکنم برای شما شهروند «رامسری» در مفهوم انتخاب وانتصاب سوء تفاهم پیش آمده است.انشاءالله باتوضیح مختصر بالا این سوء تفاهم برطرف شده باشد. به امید موفقیت برای شما وتمامی شهروندان رامسری در اقصی نقاط کشور وجهان که باعث افتخار شهرستان رامسر وهر فرد رامسری خواهد بود .

رامسری سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

سلام رامسر نیوز متاسفم برای خود سانسوری شما . این رسم اطلاع رسانی نیست . امینی شاد فقط تا حد پیشنهاد کی گفته مورد تائید شده کسی که این همه سال مجر باشه . تو می گی خیلی پایبنده اصول انسانیه.

مرتضی ناظریان سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

با سلام
من هم این انتخاب را به همشهریانم تبریک می گویم و امیدوارم که آقای امینی شاد بتوانند چهره شهر را به نحو خوبی عوض کنند و شایسته یک شهر توریستی باشد.

جلال ابراهیمیان دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:58 http://jalalebrahimian@yahoo.com

مدیریت محترم وبلاگ رامسر نیوز
باسلام
احتراما؛ از همکاری جنابعالی درخصوص درج عکس آقای مهندس امینی شاد برای پیام تبریک اینجانب واختصاص تیتر مجزا برای این موضوع سپاسگزارم .
به امید موفقیت برای جنابعالی ووبلاگ آنلاین خبری شما.
جزیره کیش -جلال ابراهیمیان

سلام جناب آقای جلال ابراهیمیان، همشهری عزیز،
وظیفه ای بیش نبوده و ما در خدمت شما همشهریان عزیز برای اطلاع رسانی هستیم.
از اینکه رامسرنیوز را می بینید خوشحالیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد