رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین خبرها از تور بین‌المللی دوچرخه سواری رامسر

خبرگزاری فارس: مرحله چهارم هجدهمین تور بین‌المللی مازندران پایان یافتآخرین خبرها از تور بین‌المللی دوچرخه سواری رامسر
نسخه چاپیارسال به دوستان
با قهرمانی دوچرخه‌سوار مازندرانی؛
مرحله چهارم هجدهمین تور بین‌المللی مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: مرحله هجدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی مازندران یادواره سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران با قهرمانی امیر کلاهدوز در کلاردشت به پایان رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، صبح امروز در پایان مرحله چهارم از هجدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی مازندران، امیر کلاهدوز از تیم پتروشیمی تبریز پیراهن طلایی را تصاحب کرد.


این دوره از مسابقات از پنجم مهر ماه در پنج مرحله و در مجموع مسافت 452 کیلومتر در حال برگزاری است.


مرحله چهارم از هجدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران در مسافت 91 کیلومتری رامسر و کلاردشت برگزار شد که در پایان در رده‌بندی انفرادی مجموع چهار مرحله تور امیر کلاهدوز از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 9 ساعت و 46 دقیقه و 12 ثانیه،  مهر مرکتریان  از تیم ارمنستان با زمان 9 ساعت و 46 دقیقه و 18 ثانیه، فاطی کلیث از تیم ترکیه با زمان 9 ساعت و 48 دقیقه و 38 ثانیه و کمال خاکسار از تیم کوه‌شکن سوادکوه مازندران با زمان 9 ساعت و 49 دقیقه 43 ثانیه، عادل بارباری از تیم الجزایر با زمان 9 ساعت و 49 دقیقه و 43 ثانیه،  علیرضا قهرمانی از تیم کاشی پرسیولیس یزد با زمان 9 ساعت و 50 دقیقه و 42 ثانیه قرار گرفتند.


در رده‌بندی امتیازی مجموع سه مرحله تور محمد بکری  از تیم الجزایر با 16 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرارگرفت.


در رده‌بندی کوهستان مجموع سه مرحله تور مهر مرکتریان از تیم ارمنستان با 11 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کرد.


در رده‌بندی تیمی مرحله چهارم نیز  پتروشیمی تبریز با زمان 9 ساعت و 9 دقیقه و 47 ثانیه،  کوه‌شکن سوادکوه مازندران با زمان 9 ساعت و 20 دقیقه و 23 ثانیه، کاشی پرسپولیس یزد با زمان 9 ساعت و 24 دقیقه و 44 ثانیه، ترکیه با زمان 9 ساعت و 30 دقیقه و 9 ثانیه،  ترافیک تهران با زمان 9 ساعت و 31 دقیقه و 25 ثانیه، الجزایر با زمان 9 ساعت و 31 دقیقه و 54 ثانیه به ترتیب در رتبه اول تا ششم ایستادند.


در رده‌بندی تیمی مجموع چهار مرحله تور  نیز  پتروشیمی تبریز با زمان 29 ساعت و 29 دقیقه و 16 ثانیه، کاشی پرسپولیس یزد با زمان 29 ساعت و 41 دقیقه و 48 ثانیه،  کوه‌شکن سوادکوه با زمان 29 ساعت و 45 دقیقه و 45 ثانیه، الجزایر با زمان 29 ساعت و 46 دقیقه و 16 ثانیه، ارمنستان با زمان 29 ساعت 48 دقیقه و 8 ثانیه، ترافیک تهران با زمان 29 ساعت و 50 دقیقه و 33 ثانیه،  ترکیه با زمان 29 ساعت و 55 دقیقه و 5 ثانیه، مالزی با زمان 30 ساعت و 13 دقیقه و 34 ثانیه، مس کرمان با زمان 30 ساعت و 15 دقیقه و 12 ثانیه،  تایلند با زمان 30 ساعت و 16 دقیقه قرار گرفتند.


مرحله پنجم و پایانی هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران در مسیر چالوس، تنکابن، نمک آبرود به مسافت 92 کیلومتر و 200 متر با حضور چهره‌های مدعی صورت می‌پذیرد.


انتهای پیام/ن

===

اخبارمرتبط :

نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری:رکابزنان ایران جزو برترهای آسیا هستند نوشهر- نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری با بیان اینکه ایران در رشته دوچرخه سواری جزو کشورهای برتر آسیا است، گفت:رکابزنان ایرانی روز به روز به سمت حرفه ای شدن پیش می روند. نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری:رکابزنان ایران جزو برترهای آسیا هستند 'ابراهیم عمر' روز شنبه درحاشیه برگزاری هجدمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران در رامسر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:به دلیل امنیت و کیفیت خوب این رقابت ها، تعداد تیم های شرکت کننده اعم از خارجی و داخلی در این مسابقات باید افزایش یابد. وی گفت:با تحقق این مهم سطح داوری ها نیز باید ارتقا یابد و نتایج آن سریعتر اعلام شود. عمر نحوه برگزاری این دوره از مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود:مازندران میزبان شایسته ای برای برگزاری این تور بین المللی است. هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران جام سرداران و 10هزار شهید استان با شرکت 65 دوچرخه سوار در قالب 12 تیم خارجی و داخلی روز سه شنبه هفته گذشته به میزبانی چالوس آغاز شد و امروز با اعلام نفرات و تیمهای برتر پایان می یابد. 7515/621/503 انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30589575 ==========================

نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری :
تعداد تیمهای شرکت کننده درتور دوچرخه سواری مازندران باید افزایش یابد
نوشهر - نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری گفت : به دلیل امنیت خوب و کیفی بودن برگزاری مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران ، تعداد تیمهای شرکت کننده اعم خارجی و داخلی این رقابتها باید افزایش یابد.
تعداد تیمهای شرکت کننده درتور دوچرخه سواری مازندران باید افزایش یابد
' ابراهیم عمر' روز شنبه در حاشیه برگزاری هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران در رامسر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : با تحقق این مهم ، سطح داوری ها نیز ارتقا یابد و نتایج آن نیز سریعتر اعلام شود.
وی رشته دوچرخه سواری ایران را جزو کشورهای برتر آسیا اعلام کرد و اظهار داشت :
رکابزنان ایرانی روز به روز به سمت حرفه ای شدن پیش می روند.
وی به کسب عناوین جهانی توسط دوچرخه سواران ایرانی در آینده خوشبین است.
عمر نحوه برگزاری این دوره از مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود : مازندران میزبان شایسته ای برای برگزاری این تور بین المللی است.
هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران جام سرداران و 10هزار شهید استان با شرکت 65 دوچرخه سوار در قالب 12 تیم خارجی و داخلی روز سه شنبه هفته گذشته به میزبانی چالوس آغاز شد و امروز با اعلام نفرات و تیمهای برتر پایان می یابد.
7515/621/503/506
============
آخرین مرحله مسابقات دوچرخه سواری تور مازندران در چالوس آغاز شد نوشهر - آخرین مرحله هیجدمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران جام سرداران و 10 هزار شهید استان روز شنبه در چالوس آغاز شد. آخرین مرحله مسابقات دوچرخه سواری تور مازندران در چالوس آغاز شد به گزارش خبرنگار ایرنا، این مرحله به مسافت 92 کیلومتر در مسیر چالوس - تنکابن - نمک آبرود - چالوس برگزار می شود. پیش از این چهار مرحله از رقابت ها در مسیر های چالوس - عباس آباد - چالوس، چالوس - رامسر ، سلمانشهر -محمودآباد و رامسر - کلاردشت در غرب مازندران برگزار شده بود. 65 دوچرخه سوار از رده سنی جوانان در قالب شش تیم داخلی و شش تیم خارجی در این دوره از رقابت ها حضور دارند. کشورهای تایلند، ازبکستان، ارمنستان، مالزی، ترکیه و الجزایر و شش تیم داخلی شامل کوه شکن سوادکوه، مازندران (ب)، پتروشیمی تبریز، مس کرمان، ترافیک تهران و پرسپولیس مهریز یزد در این رقابت ها حضور دارند. این مسابقات در دو بخش ' تایم تریل ' و ' استقامت جاده ' به طول 452 کیلومتر و700 متر فقط در شهرستان های غرب مازندران برگزار شد. به تیم ها و نفرات برتر این رقابتها 30 هزار دلار جوائز اهدا می شود. 621/1654 انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30589000 =================
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد