رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر، میزبان همایش جنگل نوردی جمعیت هلال احمر کشور

رامسر، میزبان همایش جنگل نوردی جمعیت هلال احمر کشور

همایش جنگل نوردی جمعیت هلال احمر کشور در رامسر برگزار می شود ساری - مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: همایش سراسری جنگل نوردی ویژه بانوان، یادبود شهدای امدادگر عضو جمعیت هلال احمر سراسر کشور در رامسر برگزار می شود. 'عباد اسدی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: این همایش از نهم تا دوازدهم مهر ماه جاری به مدت چهار روز در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می شود. وی هدف از برگزاری این همایش را تقویت روحیه مشارکت جمعی و کارگروهی و نیز ترویج فرهنگ امدادی ذکر کرد. او افزود : گسترش آگاهی اعضا نسبت به میراث فرهنگی، اجتماعی، قومی، تاریخی و زیست محیطی کشور، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوانان و بهره گیری از توانمندی اعضا، ارتقاء سطح آمادگی، آگاهی و توان جسمی و روحی اعضا برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از دیگر اهداف این همایش است.
از نهم مهرماه/
مازندران میزبان همایش جنگل نوردی هلال احمر کشور است
ساری - خبرگزاری مهر: مازندران، میزبان همایش بزرگ جنگل نوردی جوانان عضو جمعیت هلال احمر کشور از نهم مهرماه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور تقویت روحیه مشارکت جمعی و کارگروهی و ترویج اهداف و برنامه های فرهنگی و امدادی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همایش سراسری جنگل نوردی ویژه خواهران یادبود شهدای امدادگر مازندران با شرکت تمامی استانهای کشور و به میزبانی مازندران برگزار می شود.

گسترش آگاهی اعضاء نسبت به میراث فرهنگی، اجتماعی، قومی، تاریخی و زیست محیطی کشور، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوانان و بهره گیری از توانمندی اعضا، ارتقای سطح آمادگی، آگاهی و توان جسمی و روحی اعضاء جهت مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از دیگر اهداف این همایش عنوان شده است.

این همایش از نهم تا دوازدهم مهر ماه جاری در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد