رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور 500 دانش آموز پسر دوره متوسطه در اردوی رامسر

حضور 500 دانش آموز پسر دوره متوسطه در اردوی رامسر

هدف از اجرای این اردو ضمن ایجاد نشاط و آرامش قلبی تقویت ابعاد شخصیتی ، تقویت بنیه علمی ،مسئولیت پذیری وکشف استعدادهای خاص در فرزندان شاهد و ایثارگر می باشد .
یلنا: فلاحیان ،رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: اردوی فرهنگی - تربیتی دانش آموزان شاهد و ایثار گر استان از روز چهارشنبه با حضور 500 دانش آموز پسر دوره متوسطه ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر به مدت 3 روز در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار خواهد شد.



به گزارش ایلنا،رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل گفت: هدف از اجرای این اردو ضمن ایجاد نشاط و آرامش قلبی تقویت ابعاد شخصیتی ، تقویت بنیه علمی ،مسئولیت پذیری وکشف استعدادهای خاص در فرزندان شاهد و ایثارگر است.



وی با بیان اینکه تعمیق و نشر فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف این اردو است گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران بهترین افراد در ترویج و تعمیق فرهنگ ایثارگری و شهادتند.

فلاحیان بازماندگان شهدا و مجموعه ایثارگران را ذخایر ارزشمند کشور و مایه مباهات و فخر نظام اسلامی دانست و افزود: خانواده ها و فرزندان شاهد و ایثارگران همچون گذشته پرچمدار بالا بردن سطح فرهنگ در جامعه هستند.

این اردو از ششم مهر آغاز و تا هشتم مهر ادامه خواهد داشت.


پایان پیام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد