رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سیل به بخشی از شهر رامسر خسارت وارد کرد

سیل به بخشی از شهر رامسر خسارت وارد کرد

سیل به بخشی از شهر رامسر خسارت وارد کرد نوشهر - فرماندار شهرستان رامسر در غرب استان مازندران از جاری شدن سیل بر اثر بارندگی شدید صبح روز دوشنبه در این شهر خبر داد و گفت: سیل به شماری از واحد های آموزشی ، تجاری ، و اقتصادی و معابر این شهر خسارت وارد کرده است.
'محمدصالح رضاخانی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل موجب آبگرفتگی 15 آموزشگاه شهر رامسر شد که به کمک نیروهای امدادی، دانش آموزان این مراکز به خارج از مدرسه منتقل شدند.
وی خسارات وارده به باغات، اراضی کشاورزی و مراکز گل و گیاه این شهر را 'زیاد ' ارزیابی کرد و گفت که کارشناسان در حال بررسی میزان خسارات هستند.
فرماندار رامسر گفت: بیشترین آبگرفتگی در انتهای بلوار معلم ، لیدو ، خیابان آیت الله کاشانی، قسمت هایی از خیابان شهید مطهری، بلوار شهید رزاقی و شهر کتالم بوده است.
وی افزود : با توجه به تداوم بارندگی، گروه های امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی و شهرداری های این شهرستان در آماده باش هستند.
رییس اداره هواشناسی رامسر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر امروز (دوشنبه) 111میلی متر باران در این شهر به ثبت رسید.
'رضا گلپور' افزود : بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، بارش باران به طور متناوب تا روز چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب مازندران ادامه خواهد یافت.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های تنکابن ، نوشهر و نور ، برخی از خیابان های این مناطق هم بر اثر بارندگی شدید صبح امروز دچار آبگرفتگی شد.
در حال حاضر آسمان مناطق غرب مازندران ابری و هوا بارانی است.
7515/621/1654/508
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد