رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام: کمیسیون صنایع و معادن در فاز نخست ادغام‌ها نقشی نداشت

ابوالفتح نیکنام:

کمیسیون صنایع و معادن در فاز نخست ادغام‌ها نقشی نداشت

نیکنام در پی اعلام پایان فاز نخست ادغام ۲ وزارتخانه بازرگانی و صنایع ومعادن:

کمیسیون صنایع و معادن در فاز نخست ادغام‌ها نقشی نداشت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که منظور از فاز نخست ادغام وزارت‌خانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن برای وی روشن نیست، گفت: کمیسیون متبوعش هیچ گونه نقشی در به پایان رساندن فاز اول ادغام‌ها نداشته است.


ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری  خانه ملت www.icana.ir در پی اعلام پایان مرحله نخست ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع ومعادن از سوی "مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: تا کنون هیچ گونه تعاملی با کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تعیین شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغام شده، انجام نشده است.

تا کنون هیچ گونه تعاملی با کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تعیین شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغام شده، انجام نشده است

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون صنایع و معادن هیچ‌گونه نقشی در به پایان رساندن فاز نخست ادغام‌ها نداشته است.

وی ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس الزامی را برای دولت قرار نداده است که وزارت‌خانه‌های ادغامی چگونه و تا چه تاریخی ادغام شوند، زیرا فرآیند ادغام نوعی فرآیند درون سازمانی بوده و کمیسیون نقش نظارتی و مشورتی خواهد داشت که البته در فاز نخست، کمیسیون هیچ نقشی نداشت.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این سخنی از فازبندی‌های اعلام شده اخیر مطرح نکرده بود

نیکنام درباره فازبندی‌های انجام شده، گفت: اطلاعاتی درباره چگونگی این فازبندی‌ها ندارم و نحوه تقسیم‌بندی‌ها برای من روشن نیست؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این سخنی از فازبندی‌های اعلام شده اخیر مطرح نکرده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که نحوه نظارت کمیسیون بر روند ادغام‌ها به چه صورت است، پاسخ داد: قرار بود وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون حاضر شود و درباره روند ادغام‌ها هم گزارشی به کمیسیون ارائه دهد، اما به علت سفرهای پی در پی وزیر این مهم تا کنون اجرایی نشده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با بیان این که نباید برای فرآیند ادغام و جابه‌جایی‌های اداری وقت و هزینه زیادی صرف کرد، افزود: اگر ادغام وزارت‌خانه‌ها با سرعت و دقت انجام شود، نقطه مثبتی است که کمیسیون صنایع و معادن هم از آن حمایت می‌کند، ولی نظر کمیسیون درباره فرآیند ادغام پس از ارائه گزارش وزیر به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

"مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت در سخنانی اعلام کرد که فرآیند ادغام در مرحله نخست به پایان رسیده است و همه معاونان احکام خود را دریافت کرده‌اند و تغییرهای بیشتری را شاهد نخواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد