رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین خبرها از تور بین المللی دوچرخه‌سواری رامسر

 

آخرین خبرها از تور بین المللی دوچرخه‌سواری رامسر

با دعوت فدراسیون/
داور قمی تور بین المللی دوچرخه‌سواری مازندران را قضاوت می‌کند
قم- خبرگزاری مهر: فدراسیون دوچرخه سواری از داور با تجربه قمی برای قضاوت رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که رقابت‌های بین المللی دوچرخه‌سواری مازندران قرار است روزهای آغازین مهرماه برگزار شود، فدراسیون این رشته ورزشی از جعفر مدرسی به عنوان یکی از داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورد.

برای این منظور فدراسیون دوچرخه سواری در ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان قم خواستار حضور این داور ارزشمند و با تجربه دوچرخه سواری قم برای قضاوت رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان برنامه و زمان‌بندی برگزاری هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران اعلام شد و هجدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران از تاریخ پنجم تا نهم مهرماه سال جاری در پنج مرحله و مجموع مسافت 452 هزار و 70 کیلومتر برگزار می شود.

بر این اساس روز سه شنبه پنجم مهرماه دوچرخه سواران شرکت کننده در هجدهمین دوره این مسابقات در مرحله نخست در رقابت‌های رشته کریترویوم در مسیر چالوسٰ عباس آبادٰ نمک آبرود به مسافت 72 کیلومتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که روز چهارشنبه ششم مهرماه مسابقات مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران در مسیر چالوس به رامسر به مسافت 92 کیلومتر با شرکت دوچرخه سواران مدعی برگزار می‌شود.

همچنین روز پنج شنبه هفتم مهر ماه مرحله سوم هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران در مسیر سلمان‌شهر به محمود آباد به مسافت 105 کیلومتر و 500 متر با حضور رکاب‌زنان مدعی کسب عناوین برتر به انجام خواهد رسید.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواریٰ روز جمعه هشتم مهر ماه نیز مرحله چهارم هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران در مسیر رامسر به کلاردشت به مسافت 91 کیلومتر برگزار می‌شود.

در نهایت اینکه در روز شنبه نهم مهرماه مرحله پنجم و پایانی هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران در مسیر چالوسٰ، تنکابن، نمک آبرود به مسافت 92 کیلومتر و 200 متر با حضور چهره های مدعی صورت می‌پذیرد.

سال گذشته هفدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی استان مازندران با حضور 15 تیم داخلی و خارجی به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان مازندران از بیست و هشتم مهر تا دو م آبان ماه برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد