رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رزمندگان رامسری و هشت سال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: اجرای 126 عملیات در طول 8 سال دفاع مقدس 

رزمندگان رامسری و هشت سال دفاع مقدس

فرمانده قرارگاه صاحب الزمان (عج) سپاه پاسداران مطرح کرد:
اجرای 126 عملیات در طول 8 سال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه صاحب الزمان (عج) سپاه پاسداران از اجرای 126 عملیات کوچک و بزرگ کشور در طول هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، همزمان با سراسر کشور و با حضور فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) روز پنجشنبه رژه نیروهای مسلح غرب مازندران در چالوس برگزار شد.
 در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی غرب استان و مقامات شهرستان چالوس و با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان از ابتدای خیابان رادیو دریای این شهر برگزار شد، نیروهای سپاه پاسداران تیپ سوم پیاده امامت سپاه کربلای مازندران، دانشکده دریایی جوادالائمه سپاه مستقر در چالوس، نیروهای پاسدار و بسیجیان گردان‌های عاشورا و امام حسین (ع) شهرستان‌های چالوس، نوشهر، تنکابن، عباس آباد، محمودآباد، نور و رامسر و یگان‌های زره‌ای تیپ سوم امامت چالوس و موتورسواران ذوالفقار نوشهر و یگان‌های سواره انتظامی چالوس از مقابل جایگاه، پرچم جمهوری اسلامی و تمثال شهدای هشت سال دفاع مقدس رژه رفتند.
فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از همان ابتدا در فکر ضربه‌زدن به این نهال نورس بودند ولی با رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی و به کمک رهبری پیامبرگونه امام راحل درخت انقلاب تنومند شد.
علی اکبرنژاد با اشاره به گوشه‌ای از فداکاری‌ها و مبارزات رزمندگان اسلام از ابتدای جنگ تحمیلی تصریح کرد: استکبار جهانی همه امکانات و تجهیزات انسانی و تسلیحاتی را به کار بسته بودند تا به این شیوه بتوانند جلوی ریشه گرفتن این انقلاب را در منطقه بگیرند ولی همانطوری که بارها به آن اعتراف کردند نتوانستند از پس رشادت فرزندان‌مان برآیند.
وی گفت‌ امروز به واسطه همان خون‌هایی که به پای ریشه این انقلاب ریخته شد انقلاب اسلامی به نهالی تنومند مبدل شده که آثار آن را نه تنها در کشورهای منطقه بلکه در جای جای دنیا شاهدیم.
این مسئول نظامی به 126 عملیات کوچک و بزرگ کشور در طول هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان ایران اسلامی به واسطه ایمان و نیروی اراده و درس گرفتن از فرهنگ عاشورایی توانستند در این آزمون الهی موفق بیرون آمده و وعده خداوند که همان فتح آشکار بود، دست یابند.
به گزارش فارس، در این مراسم فرمانده تیپ سوم پیاده امامت نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آن را یادآور حماسه عظیم ملت بزرگ ایران در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
سید مرتضی قاسم‌زاده اظهار داشت: شهرستان چالوس به دلیل اینکه در طول سال‌های دفاع مقدس محل اعزام نیروهای رزمنده شمال کشور بود میعادگاهی برای رزمندگان و خانواده‌های آنها به شمار می‌رفت و به این جهت امروز با برگزاری این رژه به نوعی یاد آن روزها را زنده کردیم.
وی ادامه داد: امروز با نشان دادن اقتدار و آمادگی نیروهای مستقر در میدان بار دیگر نشان داده خواهد شد که بسیجیان، سپاهیان و تمام نیروهای نظامی و انتظامی کشور به عنوان بازوان پرتوان رهبر معظم انقلاب در مقابل هرگونه هجمه آمادگی ایستادگی دارند.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد