رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

«سه و نیم» رامسر به جشنواره ورشو لهستان دعوت شد

«سه و نیم» رامسر به جشنواره ورشو لهستان دعوت شد

فیلم «سه و نیم» جدیدترین ساخته نقی نعمتی از ایران به بخش رقابتی جشنواره فیلم ورشو لهستان دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایرن (ایسنا)، برگزارکنندگان بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم ورشو روز گذشته فهرست فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی را با حضور یک نماینده از سینمای ایران اعلام کردند.

فیلم «سه و نیم» جدیدترین ساخته نقی نعمتی یکی از نامزدهای جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی خواهد بود. این فیلم در شهرهای شمالی آستارا،اردبیل و رامسر مقابل دوربین رفته و در خلاصه داستان آمده است: :«در تعطیلات آخر هفته، سه دختر جوان به شمال می‌روند و این سفر پیشامدهای مختلفی برای آنها رقم می‌زند.»

نقی نعمتی پیش از این با فیلم «آن سه» جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بانکوک و جایزه بهترین فیلم‌برداری را از جوایز آسیا ـ پاسیفیک دریافت کرده است.

به گزارش اسکرین دیلی، فیلم «یک شیوه خطرناک» ساخته دیوید کراننبرگ برای نمایش در اختتامیه جشنواره ورشو در روز 16 اکتبر انتخاب شد. این فیلم که اولین ساخته «کراننبرگ» در سه سال اخیر است، با حضور بازیگرانی چون «ویگو مورتنسن»، « میشل فاسبندر» و «کرا نایتلی» محصول کشورهای کانادا و آمریکا است.

«یک شیوه خطرناک» اثری اقتباسی براساس یک نمایش‌نامه‌ است که به دوستی میان «زیگموند فروید» و «کارل گوستاو یونگ» پرداخته است. در این فیلم «کایرا نایتلی» نقش یک بیمار روانی را بازی می‌کند که گفته می‌شود الهام‌بخش بزرگ‌ترین کشفیات«زیگموند فروید» و «کارل گوستاویانگ» بوده است.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد