رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نمایش تئاتر تکرار از رامسر

خبرگزاری فارس: نمایش تئاتر «حکایت سرخ» در مازندران آغاز شد 

نمایش تئاتر تکرار از رامسر

با اجرای نمایش ابوغریب تا غربت؛
نمایش تئاتر «حکایت سرخ» در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: پنجمین همایش و نمایش استانی تئاتر « حکایت سرخ » به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان آمل آغاز شد.

 

محمد محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل گفت: پنجمین همایش استانی تئاتر « حکایت سرخ » با درونمایه حماسی و مذهبی به مناسبت هفته دفاع مقدس از شب گذشته به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: برخلاف سال‌های گذشته برای این همایش استانی فراخوان آثار در سطح استان انجام نگرفته بلکه از گروه‌های برتر برای اجرا دعوت شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اشاره به موضوع‌های مختلف آثار عنوان کرد: همایش استانی تئاتر حماسی، دینی و مذهبی حکایت سرخ در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و دینی، نگاه جدید به دفاع مقدس، اسارت و ایام بعد از جنگ تحمیلی برای مخاطبان به اجرا در می‌آید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اعلام اینکه این همایش استانی از شب گذشته با اجرای نمایش ابوغریب تا غربت از بابلسر به کارگردانی فلاحت پیشه آغاز شد، تصریح کرد: نمایش‌های در انتظار صبح از نور، تکرار از رامسر و خاک سرخ از محمودآباد برای شب‌های آینده به اجرا در می‌آیند.
وی با بیان اینکه نمایش دو متر در دو متر جنگ نیز از شهرستان آمل در پنجمین شب این همایش به روی صحنه می‌رود، ادامه داد: نمایش‌های زیر نور ماه از آمل و پیله از محمودآباد از دیگر نمایش‌هایی هستند که در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اجرا می‌شوند.
محمدی درباره برنامه جنبی این همایش اظهار داشت: نمایش خیابانی قرار بعدی به کارگردانی اکبر قهرمانی نیز در سطح شهر به اجرا درمی‌آید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اعلام اینکه سعی داریم علاوه بر دعوت چهره‌های نام آشنای هنری استان از یکی از چهره‌های نامی هنر تئاتر در کشور برای مراسم اختتامیه دعوت کنیم، گفت: مشاهده این نمایش‌ها به صورت رایگان برای عموم آزاد است.
انتهای پیام/ص20 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد