رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای 56 برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر

خبرگزاری فارس: اجرای 56 برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر
اجرای 56 برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر
نسخه چاپیارسال به دوستان
فرمانده سپاه ناحیه رامسر خبر داد:
اجرای 56 برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر از اجرای 56 برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت این هفته اظهار داشت: با آغاز جنگ تحمیلی، ملت یکپارچه با وحدتی مثال‌زدنی در برابر دشمن ایستادگی کردند و پس از پایان طولانی‌ترین و سخت‌ترین جنگ نظامی با وجود تمام فشارهای سیاسی، اجتماعی و... در تمام عرصه‌های علمی و  نظامی پیشرفت‌های قابل توجهی داشتند که این خود علاوه بر پیروزی در جنگ یک پیروزی مضاعف نیز بود.
وی گفت: پس از 23 سال از پایان جنگ فرزندانمان رزمندگان به ندای فرزند امام راحل لبیک گفته و با ایستادگی در مقابل جنگ نرم و کسب موفقیت‌های بسیار در زمینه‌های مختلف امید دشمنان اسلام و ایران را ناامید کردند.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر شرکت و همکاری ادارات و نهادها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس سال جاری تلاش شده که برنامه‌های متنوعی اجرا شود.
این مسئول ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات و نهادهای اسلامی، بازدید مدیران و مسئولان از پرو‍ژه‌های ملی شهرستان رامسر، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت و پایداری در سطح مدارس، همایش بزرگ رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و پیشکسوتان شهرستان رامسر که با سخنرانی سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر تصریح کرد: در همایش بزرگ رزمندگان عرصه جهاد و شهادت پیشکسوتان شهرستان رامسر با تلاش هیئت رزمندگان اقدام به بازگشایی 10 وصیتنامه از 10 شهید شهرستان که تاکنون باز نشده با اجازه خانواده‌های آنان خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان رامسر با دارا بودن 30 هزار بسیجی از جمله شهرستان‌های پیشرو در این عرصه بوده و سپاه رامسر با اعزام 406 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان همزمان با سراسر استان در آبان ماه سال جاری به جبهه‌های دفاع مقدس خاطرات جبهه و جنگ را برای دانش‌آموزان زنده می‌کند که این مهم با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ جبهه و جنگ انجام پذیرفته و دستاوردهای خوبی نیز تاکنون حاصل شده است.
این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس با یک برنامه‌ریزی دقیق از سوی تمامی ادارات هر اداره با در دست داشتن هدایایی از چهار خانواده شهید شهرستان و به طور همزمان از خانواده 268شهید شهرستان رامسر دیدن خواهند کرد.
در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر نیز با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به فرموده امام راحل که «جنگ برای ما یک نعمت بود»، گفت: هشت سال دفاع مقدس موجب دستاوردها و تجربیات ارزشمندی شد که اکنون ما به آن افتخار می‌کنیم.
حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری ادامه داد: دفاع مقدس به ما درس عزت ایستادگی مقاومت داده و امروز شاهد آن هستیم که کشورهای مختلف اسلامی با الگو گرفتن از فرهنگ انقلاب در زمینه‌های مختلف در مقابل وابستگان به کفر ایستادگی می‌کنند و این امر نشان دهنده شکوه انقلاب ما است.
وی اضافه کرد: اکنون که با پیروزی و سربلندی از جنگ نظامی گذر کردیم، دشمن ناامید در این زمینه به جنگ فرهنگی روی آورده که این جنگ نیز ابزار خود را برای رویارویی با دشمن می‌طلبد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر با اشاره به اینکه مهم‌ترین ابزار در مقابله با جنگ نرم رسانه‌ها هستند، اذعان داشت: رسانه‌ها باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت در مقابل این هجمه دشمن بایستند.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد