ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
نیکزاد و جاده نور - رامسر
در گفتگو با مهر ابراز شد؛ | |
پاسخ نیکزاد به واگذاری برخی پروژهها به اختلاسگر بزرگ | |
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر چرایی واگذاری برخی پروژهها ریلی و جادهای به گروه امیر منصور آریا ( متهم به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی)، پاسخ مبهمی در این باره ارائه کرد. | |
علی نیکزاد در گفتگو با مهر در پاسخ به پرسشی مبنی اینکه وزارت راه و شهرسازی چرا تا کنون چندین پروژه را به گروه امیر منصور آریا واگذار کرده است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. وی با بیان اینکه هر کسی که در کشور بخواهد می تواند در اجرای پروژه های عمرانی با ما مشارکت داشته باشد، گفت: در حال حاضر هم اگر کسی بخواهد در ساخت پروژه هایی مثل اتوبان تهران - شمال و یا سایر اتوبانها و همچنین ساخت پروژه هایی مانند ساخت فرودگاه ها و بنادر کشور با ما مشارکت کند از آن استقبال خواهیم کرد، زیرا کشور باید به این شکل ساخته شود. وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد: اینکه این فرد یا گروه که در اجرای پروژه های عمرانی با وزارت راه و شهرسازی مشارکت می کنند، چه کسانی هستند و یا به چه جریانی وابسته هستند، یک بحث دیگری است و ممکن است هر کسی یک قضاوتی نسبت به این افراد داشته باشد. نیکزاد با تاکید بر اینکه ما چندین پروژه نداریم بلکه 2 پروژه را با بخش خصوصی به صورت مشترک اجرا می کنیم، گفت: یکی از آن طرح ها مربوط به پروژه رامسر - گرگان است که برای اجرای آن با شخص دیگری مشارکت کرده ایم و دیگری نیز ساخت پروژه تهران - شیراز - جهرم - لار - بندرعباس است که 85 درصد مشارکت آن برعهده بخش خصوصی و 15 درصد آن نیز سهم دولت در اجرای این پروژه است و این یک اتفاق طبیعی است. |