رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افزایش 15 درصدی پروازهای داخلی در فرودگاه رامسر

 

افزایش 15 درصدی پروازهای داخلی در فرودگاه رامسر

مشاء زمینی به مهر گفت:
پروازهای خارجی فرودگاه ساری 60 درصد افزایش یافت
ساری - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرودگاههای مازندران، از افزایش 60 درصدی تعداد پروازها و مسافرتهای خارجی از فرودگاه بین المللی ساری خبر داد.

موسی مشاء زمینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ششماهه نخست امسال در مجموع حدود 105 هزار مسافر از فرودگاه بین المللی ساری به خارج از کشور سفر کردند که بیشتر این سفرها زیارتی و به کشورهای عربستان سعودی و عراق بوده است.

وی افزود: هم اکنون پروازهای خارجی فرودگاه دشت ناز ساری به چهار کشور منطقه انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران به افزایش 15 درصدی پروازهای داخلی در سه فرودگاه این استان در شهرهای ساری، رامسر و نوشهر اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود 78 هزار مسافراز فرودگاههای مازندران جابجا شدند که در آمار مدت مشابه پارسال 66هزار مسافر بوده است.

مشاء زمینی، بیشترین حجم پروازهای داخلی فردوگاه بین المللی ساری را به مقاصد تهران، مشهد، شیراز و بندرعباس اعلام کرد و ادامه داد: پرواز ساری به عسلویه در چند روز اخیر برقرار شده و یک پرواز در طول هفته انجام می شود.

وی به استقبال مسافران از راه اندازی خط جدید پروازی ساری به کیش خبر داد و گفت: در مدت کمتر از یک ماه اخیر، افزایش استقبال مسافران از این خط پروازی چشمگیر و قابل توجه بوده است.

مدیر کل فرودگاههای مازندران ازجابجایی 502 تن انواع کالا، شش ماهه نخست امسال از فرودگاههای استان خبرداد و اضافه کرد: حجم این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد