رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جایزه 30 هزار دلاری برای تور دوچرخه‌سواری رامسر

خبرگزاری فارس: جایزه 30 هزار دلاری برای تور دوچرخه‌سواری مازندران

جایزه 30 هزار دلاری برای تور دوچرخه‌سواری رامسر

حضور 6 کشور قطعی شد؛
جایزه 30 هزار دلاری برای تور دوچرخه‌سواری مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران گفت: هجدهمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری سرداران و 10 هزار شهید مازندران به میزبانی مازندران در غرب استان با تعیین جایزه 30 هزار دلاری برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این مسابقات در حالی با حضور شش تیم در مازندران برگزار می‌شود که مسئولان ورزش استان در یک اقدام غیرمنتظره محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها را غرب استان اعلام کردند.


در دوره‌های گذشته تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران از شرق تا غرب مازندران و شهرهای گلوگاه تا رامسر برگزار می‌شد که امسال دوچرخه‌سواران در این مسابقات در شهرهای غرب استان چالوس، عباس آباد، رامسر، تنکابن، سلمانشهر و محمودآباد را رکاب می‌زنند.


دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران درباره این مسابقات گفت: در هجدهمین دوره این رقابت‌ها شش کشور خارجی تایلند، ازبکستان، ارمنستان، ترکمنستان، ترکیه و مالزی اعلام آمادگی کردند.


سید تقی خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: این مسابقات که به مسافت 452 کیلومتر در پنج مرحله برگزار می‌شود جایزه 30 هزار دلاری از سوی مسئولان استان در نظر گرفته شده است.


این مسئول در ادامه تصریح کرد: در این دوره از تور بین‌المللی مارتین بروان از هلند به عنوان نماینده فدراسیون جهانی حضور دارد.


خدادادی درباره پنج مرحله این مسابقات عنوان کرد: مرحله نخست از چالوس تا عباس آباد به مسافت 72 کیلومتر، مرحله دوم از چالوس تا رامسر به مسافت 92 کیلومتر، مرحله سوم از سلمانشهر تا محمودآباد به مسافت 105 کیلومتر، مرحله چهارم از رامسر تا کلاردشت به مسافت 91 کیلومتر و در مرحله پنجم که از شهر چالوس تا تنکابن برگزار می‌شود، دوچرخه‌سواران 92 کیلومتر را رکاب می‌زنند.


وی درباره برگزار شدن این دوره از مسابقات در غرب مازندران متذکر شد: این تصمیم را اداره کل ورزش و جوانان استان برای راحتی ایاب و ذهاب تیم‌ها و دوچرخه‌سواران در نظر گرفته تا این مسابقات در غرب استان برگزار شود.


دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران عنوان کرد: محل اسکان تیم‌های داخلی و خارجی در هتل آزادی چالوس خواهد بود.


این مسئول در پایان اذعان داشت: در این دوره از مسابقات با توجه به نزدیکی مسافت شهرها و متمرکز بودن تیم‌ها نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بهتر و مطلوب‌تر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد