رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

انجمن اسلامی دانشجویان رامسر علیه شیمون پر

خبرگزاری فارس: اقامه دعوی دستگاه قضایی علیه شیمون پرز به عنوان تروریست بین‌المللی

انجمن اسلامی دانشجویان  رامسر علیه شیمون پرز

52 انجمن اسلامی دانشجویان در پی ترور دانشمندان هسته‌ای خواستار شدند؛
اقامه دعوی دستگاه قضایی علیه شیمون پرز به عنوان تروریست بین‌المللی

خبرگزاری فارس: 52 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در چهلمین روز شهادت شهید رضایی‌نژاد و پس از اعلام مجازات جمالی فشی، خواستار اقامه دعوی دستگاه قضایی کشور علیه شیمون پرز به عنوان تروریست بین‌المللی در مجامع جهانی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 52 انجمن اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه در چهلمین روز شهادت شهید رضایی‌نژاد بر شناسایی هر چه سریع‌تر دیگر عوامل ترورهای اخیر دانشمندان کشور تأکید کرده و با استناد به اعترافات صریح جمالی فشیعلیمحمدی خواستار اقامه دعوی دستگاه قضایی کشور علیه شیمون‌ پرز و دیگر عوامل رژیم صهیونیستی به عنوان تروریست بین‌المللی در مجامع جهانی شدند.

عامل ترور شهید
متن کامل این نامه سرگشاده به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
«فرض بفرمائید در کشور ترور اتفاق مى‌افتد؛ شهید على‌محمدى، شهید شهریارى، شهید رضائى‌نژاد را ترور می‌کنند. خب، این یک کار تروریستى است. یک وقت به این مسئله به چشم یک عمل تروریستىِ ضد امنیتى نگاه می‌کنیم؛ خب، انسان غصه هم می‌خورد؛ چند تا دانشمند ما مورد اصابت جنایت دشمن - یک چند تا تروریست - قرار گرفتند. یک وقت نه، با همان چشمِ جبهه‌اى نگاه می‌کنید: این یک حرکت در مجموعه‌ى حرکت‌هاى خصمانه‌ى علیه نظام اسلامى است.»

«اگر چنانچه به مجموعه‌ى دشمن به چشم یک جبهه‌ى مستمرى که وظائف را تقسیم کردند، نگاه کنیم، آن وقت احساس مسئولیت ما در هر قضیه‌اى شکل تازه‌اى به خودش می‌گیرد. حالا در همین قضیه‌ى این ترورها، من عقیده‌ام این است که بچه‌هاى تشکل‌هاى دانشجوئى در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنى کم‌عملى نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ می‌کردید. البته نه اینکه بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است - همان جور که هست، منعکس می‌کردید. ما حتّى ندیدیم تشکل‌هاى ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان این‌‌ها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکى نیست.»

رهبر معظم انقلاب- دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور مردادماه 1390

جناب آقای آملی لاریجانی
رییس محترم قوه قضاییه

سلام علیکم
روزهای گذشته شاهد صادر شدن حکم اعدام "علی جمالی
فشی "عامل ترور دانشمند شهید دکتر علی محمدی بودیم. صدور این حکم در حالی بود که بنا به اعترافات وی دست عوامل صهیونیستی و اصرار آنان در هدایت لحظه به لحظه وی در این فاجعه و انجام مأموریت‌های متعدد دیگر محرز بود. صدور این حکم هرچند مسکنی مقطعی بر روی جراحتی است که به بدنه علمی اسلام و دانشگاه‌های کشور وارد شده است اما اقدامی حداقلی برای مواجهه با این جریان تروریستی در بلاد مسلمین است.
در جریان ترورهای تلخ اخیر همچنان که از شما و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر عوامل شبکه‌ای ترور دیگر دانشمندان شهید کشورمان را شناسایی کرده و آنان را به مجازات اعمالشان برسانید معتقدیم که این جنایات تروریستی بایستی فراتر از این محاکمه‌های شخصی و به صورت علنی و در مراجع بین‌المللی نیز مطالبه و پیگیری شود و خط اساسی و اصولی که از پیگیری آن نباید غافل ماند محاکمه سران و برنامه‌ریزان اصلی این ترور است.
همانطور که مستحضرید ترور دانشمندان ایران اسلامی تنها ادله موجود برای اثبات تروریست بودن رژیم منحوس و
نا مشروع اسرائیل نیست اقداماتی چون ترور عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله لبنان و محمود المبحوح از رهبران حماس و... خود شواهدی دیگر بر این نکته است که رژیم شیطان صفت صهیونیسم با نفوذ در کشورهای اسلامی و ترور کردن افراد کلیدی در بلاد مسلمین سعی دارد که با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مسلمانان، آن‌ها را از ادامه راه باز دارد که البته این رویکرد از نگاه ما خود گواه اساسی در عقب‌نشینی و پذیرش شکست مستکبرین در نبرد با مظلومان عالم است.
آقای آملی لاریجانی
از شما می‌پرسیم که تا به کی باید شاهد پرپر شدن عزیزان اسلام به دست عاملین شیطان صفت صهیونیستی باشیم؟ تا به کی باید سکوت کنیم و در قبال ترور و تکه تکه شدن پاره‌های تن اسلام و مظلومان عالم خون جگر بخوریم و اقدامی نکنیم؟ چرا سیاست تهاجمی امام‌راحل و مقام معظم رهبری در مطالبه گری و احقاق حقوق پایمال شده خود را
از مجامع بین‌المللی دنبال نمی‌کنیم؟ چرا مسئولین کشور ما که حضرت‌عالی هم به نوبه خود مسئولیت بزرگی را بر دوش دارید برای دفاع از خون مظلوم در مجامع بین‌المللی فریاد نمی‌زنید؟ چرا در نبرد متقابل خود با امپریالیسم و زورگویان عالم خواستار ریشه‌کن شدن این غده سرطانی نشویم؟ تا به کی علیمحمدی‌ها، مغنیه‌ها و المبحوح‌ها که سرمایه‌های اسلام و مسلمین هستند را از دست بدهیم؟
جناب آقای آملی لاریجانی
دولت‌های دروغگوی غربی با هوچی‌گری‌های رسانه‌ای خود و با طرح نقشه‌های شوم همواره اتهاماتی را متوجه ملت‌های مظلوم می‌کنند و با لشگرکشی به کشورهای آنان تمامی سرمایه و ثروت آنان را به غارت می‌برند و در این میان ملت ایران شجاعانه بیش از سه دهه پرچم مقاومت را افراشته است و جانانه در برابر این زورگویی‌ها ایستاده است.
امروز که ملت‌های جهان از گوشه و کنار دنیا به پشتیبانی گفتمان انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهی ملت ایران قیام کرده‌اند حکم اعدام صادر کردن برای عاملین فریب‌خورده این ترورها کاری حداقلی است که قوه قضاییه می‌تواند انجام دهد لذا انتظار ما دانشجویان از شخص شما در کنار اینکه سران این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم این است که به خونخواهی و به نیابت از ملت‌های مظلوم جهان از افراد شیطان‌صفتی همچون شیمون‌پرز، بنیامین نتانیاهو،
گابریل اشکنازی، مئیر داگان، تامیر پاردو و تزیپی لیونی به عنوان تروریست‌ها و جنایتکاران جنگی که در این ترورها و قتل‌عام فرزندان آدم نقش اساسی دارند، در دادگاه‌های و مجامع بین‌المللی اقامه دعوی کرده و خواستار محاکمه علنی آنان شوید.
بسی جای تعجب دارد افرادی که جنایات‌هایشان بر همگان محرز و آشکار است و دستشان به خون میلیون‌ها انسان و کودک بی‌گناه آلوده است، چطور جوامع احمق بین‌الملی به آنان جایزه صلح می‌دهند که البته چرایی این رویکرد را ما خوب می‌دانیم و خواستمان این است که این ماهیت برای دیگر ملت‌ها نیز محرز شود چرا که این افراد یا معنی صلح را نمی‌دانند یا چشم و گوش خود را بستند و نمی‌فهمند و یا همه سر در یک آخور دارند.
وای به روزی که خون جوان مسلمان بیش از این به جوش آید و آن روز است که دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اقدام انقلابی ما شود و دنیا بداند ما پیرو امامی هستیم که در جنگ خیبر با این نسل نفرین شده چنان کرد که در حافظه تاریخ تا ابد باقی مانده است و ما هم به مدد خداوند تبارک وتعالی در آینده
نزیدیک و برای همیشه دنیا را به چشم آنان تیره و تار خواهیم کرد.
برادر عزیز و ارجمند
ضمن اینکه اعلام می‌داریم ما در میدان مقاومت اسلامی جان بر کف و استوار ایستاده‌ایم و خواستار حضور پررنگ‌تر شما در کنار خود و همکاری در احقاق حقوق پایمال شده ملت‌های مظلوم هستیم به نیابت از یاران دبستانی خود فریاد می‌زنیم که ایران اسلامی به عنوان تنها کشور آزاد و مستقل جهان به حمایت خود از امت یکپارچه اسلام و بیداری ملت‌ها در سراسر جهان ادامه خواهد داد و در آینده نزدیک پرچم مقدس اسلام را در سرزمین قدس و بر فراز اقصی، قبله اولین مسلمین جهان به
اهتزار در خواهد آورد.
والسلام علیکم و
رحمه‌الله و برکاته
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بوعلی سینا همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی کرمانشاه
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم قضایی
انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نیما محمود آباد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهرگان محلات
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی امیرکبیر اراک
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم دریایی چابهار
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل یاسوج
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه محقق اردبیلی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده صدا و سیما
انجمن اسلامی دانشجویان رامسر
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خوراسگان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد