رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضورشش تیم خارجی درمسابقات دوچرخه سواری رامسر

 

حضورشش تیم خارجی درمسابقات دوچرخه سواری رامسر

حضورشش تیم خارجی درمسابقات دوچرخه سواری مازندران قطعی شد

ساری- دبیر هیات دوچرخه سواری مازندران از قطعی شدن حضور شش تیم خارجی برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران خبر داد.                            

'سیدتقی خدادادی' روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تایلند، ازبکستان، ارمنستان، ترکمنستان، مالزی و ترکیه با ارسال نمابری به فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.
وی گفت: رکاب زنان هشت تیم داخلی هم در هجدهمین دوره این مسابقات حضور خواهند داشت که ازاین تعداد دو تیم درقالب ( الف و ب) از مازندران هستند.
دبیرهیات دوچرخه سواری مازندران ادامه داد: هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تورمازندران جام سرداران وده هزار شهید استان روزهای 5تا9مهرماه درپنج مرحله به مسافت 452 کیلومتر برگزار می شود.
خدادادی با اشاره به اینکه هجدهمین دوره این مسابقات در دو بخش تایم تریل و استقامت جاده برخلاف دوره های گذشته فقط درشهرستانهای غرب مازندران برگزار می شود، اضافه کرد: مرحله اول این تور از 5 مهرماه درمسیرچالوس به عباس آباد و نمک آبرود و بالعکس به مسافت 72 کیلومتر برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم تور دوچرخه سواری مازندران به مسافت 92کیلومتر در مسیر جنگلی چالوس به جواهرده رامسر برگزارمی شود،گفت: درمرحله سوم نیز دوچرخه سواران مسافت 105 کیلومتر و 500 متری سلمانشهر تا محمودآباد را رکاب می زنند.
دبیرهیات دوچرخه سواری مازندران ادامه داد: مرحله چهارم توردوچرخه سواری مازندران به ترتیب به مسافت 91کیلومتر از رامسر به کلاردشت و مرحله پنجم وپایانی هم به مسافت 92کیلومتر ازچالوس به تنکابن برگزارخواهد شد.
خدادادی ادامه داد: ' مارتین بروان ' هلندی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تورمازندران حضوردارد.
وی یادآورشد: درمجموع برای این مسابقات 30هزاردلارجایزه نقدی درنظرگرفته شده وبه نفرات برتردرهرمرحله اهدا می شود.ک/3
7327/503/506

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30548342
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد