رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هزینه 672 میلیون ریالی واقفان در مازندران و رامسر

خبرگزاری فارس: هزینه 672 میلیون ریالی واقفان در مازندران 

هزینه 672 میلیون ریالی واقفان در مازندران و رامسر

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:
هزینه 672 میلیون ریالی واقفان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از هزینه‌کرد 672 میلیون ریال از نیات واقفان خیراندیش برای امور خیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اوقافی مازندران با اشاره به اجرای صحیح نیات واقفان خیراندیش اظهار داشت: از اهداف اصلی امور اوقافی این اداره کل نظارت بر اجرای صحیح و دقیق نیات واقفان نیک اندیش است و این کارگروه باید به روز و بر اساس نیاز زمان بر اجرای صحیح نیات تمام واقفان خیراندیش نظارت کند.
وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان تعدادی از نیات واقفان به امور خیر مربوط به ماه مبارک رمضان در این ماه پرفیض اختصاص داشته که از سوی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان 107 مراسم از این نیات انجام گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از این مراسم‌ها ادارات اوقاف و امور خیریه ساری 16 مراسم، بندپی و محمودآباد هر کدام شش مراسم، رامسر، آمل و نوشهر هر کدام چهار مراسم، تنکابن 49 مراسم، بابل 9 مراسم، لاریجان سه مراسم، بابلسر و قائمشهر دو مراسم و نکا، نور و بلده هر کدام یک مراسم را برگزار کردند که در مجموع بیش از 671 میلیون ریال از نیات واقفان خیراندیش هزینه شده است.
سهرابی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم‌ها گفت: با اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش که وظیفه اصلی اوقاف در بخش موقوفات است راه فرهنگ وقف برای آیندگان باید روشن شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: از تمام افرادی که می‌خواهند نامشان در تاریخ ماندگار شود بهترین خیری که می‌توانند انجام دهند سنت حسنه وقف است، چون از این طریق انسان هم به سعادت اخروی و هم به سعادت دنیوی می‌رسد.
وی اذعان داشت: با اجرای نیات واقفان نام و یاد و خاطره واقفان زنده می‌ماند و روح آن بزرگان شاد خواهد شد و اوقاف مازندران به تکلیف الهی و شرعی خود عمل می‌کند.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد