رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به رامسر نرفتیم و آسیب دیدیم

خبرگزاری فارس: جوانان والیبالیست مازندران از رقابت‌های ملی بازماندند  

به رامسر نرفتیم و آسیب دیدیم

به علت عدم برنامه‌ریزی؛
جوانان والیبالیست مازندران از رقابت‌های ملی بازماندند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال جوانان مازندران گفت: به دلیل عدم برنامه‌ریزی مسئولان هیئت والیبال استان مازندران، والیبالیست‌های جوان این استان از رقابت‌های کشوری باز ماندند.

ولی‌الله فیاض‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: به دلیل عدم برنامه‌ریزی مسئولان هیئت والیبال استان والیبالیست‌های جوان مازندرانی از رقابت‌های کشوری باز ماندند.
وی با اعلام اینکه مسابقات قهرمانی جوانان کشور صبح امروز آغاز می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان کار خود را آغاز می‌کند.
سرمربی تیم والیبال جوانان استان مازندران یادآور شد: تیم نوجوان استان مازندران نیز که در رشته والیبال همیشه در بین استان‌های کشور عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی را در کارنامه داشته، دو ماه گذشته به دلیل عدم برنامه مدون و بی‌توجهی مسئولان ارشد هیئت والیبال مازندران از حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در شهر رامسر برگزار شد، بازماند.
فیاضی تصریح کرد: در آخرین لحظات اعزام به استان گلستان هیئت والیبال مازندران مدارک مورد نیاز برای حضور در مسابقات را دیرتر از موعد مقرر و فراخوان فدراسیون والیبال آماده کرده تا همانند سال گذشته و برای دومین بار متوالی جوانان مازندرانی که از استعدادهای درخشان والیبال کشور هستند بار دیگر در حسرت حضور در این دوره از رقابت‌ها بمانند.
وی با تشکر از مسئولان باشگاه ورزشی و تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: این باشگاه نیز برای تمرینات جوانان مازندرانی سالن خود را در اختیار منتخبان مازندران قرار داد.
سرمربی تیم والیبال جوانان استان مازندران با تاکید این که این عدم هماهنگی‌ها باید از سوی مسئولان اداره کل تربیت بدنی مازندران بررسی شود تا دیگر حق نسل جوانان مازندرانی ضایع نشود، متذکر شد: بی‌برنامگی هیئت والیبال مازندران از آنجایی مشخص می‌شود که چهار روز قبل مسابقات کشوری جوانان در هشتم شهریور دستور برپایی اردو و تمرینات آماده‌سازی صادر می‌شود و ما تنها توانستیم دو جلسه مفید با تیم کار کنیم.
فیاضی با اعلام اینکه باید تیم جوانان والیبال مازندران شنبه به این دوره از مسابقات اعزام می‌شد، اذعان داشت: این دوره از مسابقات از صبح امروز یکشنبه در گرگان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد