رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشکیل کمیسیون گفت‌و‌گوی مهندسان در رامسر

خبرگزاری فارس: تشکیل کمیسیون گفت‌و‌گوی مهندسان در رامسر 

تشکیل کمیسیون گفت‌و‌گوی مهندسان در رامسر
رئیس کانون مهندسان رامسر خبر داد:
تشکیل کمیسیون گفت‌و‌گوی مهندسان در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مهندسان شهرستان رامسر از تشکیل کمیسیون گفت‌گوی مهندسان شهرستان رامسر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی امینی شاد پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی کانون مهندسان شهرستان رامسر که با حضور اعضای کانون مهندسی در سالن شهید سلیمان‌نژاد برگزار شد و به دلیل  به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در مجمع عمومی عادی برگزاری مجمع به نوبت دوم موکول شد، با اعلام این مطلب که تنها راه آزادی بشر از زندان تن آگاهی است، بیان داشت: کمترین نعمتی که هر انسان می‌تواند به انسان دیگر هدیه کند اطلاعات و آگاهی است که بیشترین بخش آن از طریق گفتگو حاصل خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمسیون گفت‌و‌گوی کانون مهندسان شهرستان رامسر در آینده‌ای نزدیک پیشنهاد کرد کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون گفت‌گو در سازمان‌ها به ویژه سازمان نظام مهندسی کشور و یا استان نیز تشکیل شده تا اطلاعات و آگاهی مهندسان متعادل شود.
رئیس کانون مهندسان  شهرستان رامسر در ادامه با خوشامدگویی به مهندسان جوانی که در سال جاری به جامعه مهندسی رامسر اضافه شده‌اند، تصریح کرد: افزایش کمی مهندسان  به نفع شهر و در نهایت مردم این شهرستان است هر چند که باید تلاش کنیم در کنار این افزایش کمی، ارتقای کیفی را نیز شاهد باشیم.  
در ادامه این مراسم مهندسان جوانی که در سال جاری به جامعه مهندسان شهرستان رامسر پیوستند با سوگند یاد کردن و قرائت آیین نامه اخلاق مهندسی ، لوح خوشامدگویی را به همراه یک شاخه گل سرخ از هیئت مدیره کانون مهندسان شهرستان رامسر دریافت کردند.
در پایان مراسم نیز اعضای هیئت مدیره کانون مهندسان شهرستان رامسر از آسایشگاه معلولان و سالمندان مرحوم رحیم مشایی بازدید و از معلولان و سالمندان مقیم دلجویی کردند.
مجمع نوبت دوم در تاریخ 20/6/90 با  گزارش رئیس هیئت مدیره، گزارش خزانه‌دار، تصویب ترازنامه، تصویب برنامه و بودجه سال 91-90، تصویب اساسنامه پیشنهادی و انتخابات بازرسان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد