رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اطلاعیه مهم ؛حتما بخوانید

اطلاعیه مهم؛

حتما بخوانید

مدیریت محترم رسانه های مجازی مازندران 

با عرض سلام و ضمن تبریک عید سعید فطر، اطلاعیه شماره 3 انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران تقدیم می گردد:

....................................

بسمه تعالی

 

که مازندران شهر ما یاد باد            همیشه بروبومش آباد باد

با یاد و نام شهیدان و جانباختگان "قلم" و احترام به مجاهدت مظلومانه فرهیختگان عرصه رسانه سرزمین علویان تبرستان، به استحضار مردم شریف مازندران می رسانیم؛ بعد از درج اطلاعیه های شماره یک و دو انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران، سومین اطلاعیه این انجمن منتشر می شود:

در ابتدا همانند دو اطلاعیه گذشته، با تکرار میثاق نامه این انجمن؛ محضر شهدا و جانباختگان "قلم" ، پیشکسوتان متعهد رسانه و مردم فهیم مازندران، اعلام می کنیم: انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران، صدای مردم استان خواهد بود و مطالبات مردم بصیر خطّه شیخ فضل الله نوری، کوهستانی، ایازی، بصیر، طوسی،ابوعمار، علمدار،... و نیز ذخائر جاویدان فرهنگی این دیار؛ علامتین حسن زاده و جوادی آملی(حفظهم الله) را در پیچ و خم عرصه سیاست و ژورنالسیم به فراموشی نخواهد سپرد. گو اینکه: هم افزائی فعالان این عرصه مقدس برای تقویت جبهه فرهنگی دیار علویان، پیگیری مطالبات بحق مردمی در تمامی شاخص های توسعه، ترغیب مدیران به پاسخگوئی و گسترش خدمات اثربخش به آحاد مردم ، پیگیری حقوق صنفی اعضاء و نیز رشد و توسعه فضای حزب الله سایبر با برگزاری کارگاههای آموزشی، از جمله اهداف انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی-اجتماعی رسانه های مجازی مستقل مازندران با حضور دکتر غلامحسین الهام؛ مشاور حقوقی رئیس جمهور و عضو هیئت موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یکی از سرداران بصیرت افزای عرصه جنگ نرم، اصحاب فرهیخته رسانه، چهره های متعهد فرهنگی، فعالان ادبیات پایداری و مقاومت، جمعی از مسئولان و مدیران استانی و ملی و نیز نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دستور جلسه:

۱-تشکیل هیئت موسس

2- تصویب اساسنامه

3-انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان

گفتنی است:در پایان این همایش، مصاحبه مطبوعاتی دکتر غلامحسین الهام برگزار خواهد شد و حسن ختام جلسه نیز پذیرایی از میهمانان گرامی بصرف شام خواهد بود.

نکات مهم:

-مدیران محترم سایت های مجازی که اطلاعیه این انجمن را در سایت خود کار کرده اند اما نام سایت در لیست ذیل کار نشده است و همچنین رسانه هایی که از این تاریخ به این انجمن می پیوندند، خواهشمند است به آدرس الکترونیکی انجمن (asermm.mazand@gmail.com) ایمیل بفرستند.

-تمام سایت های مجازی حداکثر باید تا پایان وقت اداری روز شنبه 12شهریور در سامانه وزارت ارشاد ثبت شوند.

-اسامی کامل رسانه های مجازی این انجمن(خبرگزاری،سایت و وبلاگ) و همچنین زمان و مکان جلسه در اطلاعیه بعدی منتشر خواهد شد. 

حرف آنلاین/اصولگرا/صنایع نیوز/تولیدنیوز/رزمندگان شمال/تی تی نیوز/6بهمن/ هرازنیوز/ میهن پرس/عصرشمال/ تفسیرنیوز /دریادیم/ وطنم اراء/ جنگ پاک/صبح آنلاین/ نسل سوم/،.....

و نیز دهها وبلاگ خبری تحلیلی تأثیرگذار (اسمی وبلاگ ها در اطلاعیه بعدی منعکس خواهد شد)

.....و من الله توفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد