رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عضو شورای شهر رامسر: خدمت‌رسانی نعمتی است

 

عضو شورای شهر رامسر:  

خدمت‌رسانی نعمت است

عضو شورای شهر رامسر:
نظام مدیریت کشور تشکیل شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر رامسر یکی از راه‌های سامان یافتن مدیریت کشور را‌ تشکیل نظام مدیریت کشور دانست و گفت: نظام مدیریت کشور همانند نظام مهندسی، کشاورزی، پزشکی و ... باید تشکیل شود.

 

علی امینی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: خدمت‌رسانی نعمتی است که اگر با برخی سلیقه‌ها و بازی‌های سیاسی خلط شود تبدیل به نعمت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کشور برای خواص نیست، اظهار داشت: کشور برای عده‌ای خاص نیست و همه حق اظهار نظر و حتی خدمت‌رسانی دارند، ما نباید به سمتی حرکت کنیم تا محیط‌های اجرایی را با بازی‌های سیاسی خلط کرده و آینده شهرستان‌ها، استان‌ها و یا کشور را با سیاست خراب کنیم.
عضو شورای شهر رامسر ادامه داد: سلیقه‌ها بخشی جدا از مدیریت و کارهای اجرایی است و باید تلاش کنیم با کنار گذاشتن سلیقه‌های شخصی و تلاش همه‌جانبه در سایه ولایت فقیه در پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی گام برداریم.
وی اذعان داشت: همه وطن خود را دوست دارند و همگی با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری از جمله منتظران‌اند و همه افراد نعمت خدمت‌رسانی را ذاتا در خود پرورش می‌دهند پس نباید این حق را از افراد سلب کنیم بلکه باید تلاش کنیم هر کس به سهم خود در عرصه خدمت‌رسانی گام بردارد و نعمت خدمت‌رسانی را نیز عادلانه تقسیم کنیم.
عضو شورای شهر رامسر با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی درست و مدیریت علمی و جامع لازمه پیشرفت و توسعه هر کشور است، تصریح کرد: مسئولان فعلی جامعه باید به‌طوری عمل کنند که عرصه خدمت‌رسانی و حاشیه امنیت برای نسل سوم جامعه نیز فراهم شود.
 وی در ادامه یادآور شد: امسال که مزین است به نام سال جهاد اقتصادی باید بیش از گذشته شاهد تلاش و پشتکار مسئولان باشیم و باید بیشترین عملکردها و پاسخگویی‌ها در کمترین زمان ممکن روی دهد.
امینی شاد خاطرنشان کرد: مدیران باید با استفاده درست و بهینه از زمان، مکان و نیروی انسانی از کمترین امکانات برای رشد و تعالی هر چه بیشتر جامعه اسلامی استفاده کنند.
عضو شورای شهر رامسر در ادامه یکی از راه‌های سامان یافتن مدیریت کشور را‌ تشکیل نظام مدیریت کشور دانست و گفت: نظام مدیریت کشور نیز همانند نظام مهندسی، کشاورزی، پزشکی و ... باید تشکیل شود و همچنین باید در عرصه خدمت‌رسانی  از مدیران شایسته و لایق در عرصه‌های مختلف استفاده شود چرا که پیشرفت و توسعه هیچ کشوری حاصل نخواهد شد مگر اینکه از مدیران لایق و کار آمد بهره‌مند باشد.
‌وی افزود: تشکیل نظام مدیریت، کشور را از بی‌سامانی مدیریت نجات می‌دهد.  
انتهای پیام/ش20

-------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد