رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح آبرسانی رامسر به بهره‌برداری رسید

 

طرح آبرسانی رامسر به بهره‌برداری رسید
در هفته دولت؛
طرح آبرسانی رامسر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طرح آبرسانی رامسر به مناسبت هفته دولت، به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به رامسر با اشاره به اینکه امسال باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار جهاد اقتصادی گام برداریم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر به اهداف سند چشم‌انداز دست یابیم، گفت: در سال جهاد اقتصادی دشمن قصد دارد اقتصاد کشور را ضعیف کند پس وظیفه ماست تا با افزایش تولید که پایه اقتصاد هر کشور است دشمن را مأیوس کنیم.
محمدتقی حسین‌زاده هدف از اجرای این طرح را افزایش توان انتقال و فشار آب در شبکه توزیع عنوان کرد و افزود: طراحی و اجرای پل عبور خط انتقال آب به‌طول 130 متر، اصلاح و احداث خط انتقال آب به طول 600 متر از اقدامات انجام شده این پروژه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 3 هزار و 500 میلیون ریال هزینه صرف شده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح در رامسر 9 هزار و 850 خانوار از ساکنان این شهر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شوند.
فرماندار رامسر هم در این مراسم با بیان اینکه امروز آب به یک صنعت تبدیل شده و باید برای رفع مشکل کم‌آبی در رامسر تلاش بیشتری کنیم، افزود: با اجرای این پروژه‌ آب شرب رامسر با کیفیت هر چه تمام ارائه می‌شود
رضاخانی گفت: امیدواریم با همت مسئولان به‌ زودی شاهد افزایش اعتبارات در راستای تکمیل طرح آبرسانی در این شهرستان باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه شهر کتالم و سادات شهر رامسر مقابله با کمبود آب در مواقع اوج مصرف به ویژه در فصل تابستان است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه 50 لیتر در ثانیه به حجم آب این منطقه افزوده شد.
فرماندار رامسر با اشاره به اینکه با نصب و راه‌اندازی چهار عدد فیلتر شنی در این پروژه 50 لیتر در ثانیه به حجم آب آشامیدنی این شهر افزوده می‌شود، ادامه داد: اجرای خط انتقال آب به‌طول 300 متر از دیگر اقدامات انجام شده این طرح است.
رضاخانی هزینه اجرایی این پروژه را یک هزار و 400میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح 3 هزار خانوار از ساکنان این شهر از آب آشامیدنی بهره مند شدند.
انتهای پیام/ل30

-------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد