رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعلام آمادگی خارجی‌ها در اجرای کنارگذر ساحلی رامسر

 

اعلام آمادگی خارجی‌ها در اجرای کنارگذر ساحلی رامسر
فرماندار رامسر خبر داد:
اعلام آمادگی خارجی‌ها در اجرای کنارگذر ساحلی رامسر

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: اجرایی ‌شدن پروژه کنارگذر ساحلی رامسر به طول 10 کیلومتر به مناقصه گذاشته شده و متقاضیان داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند و سازمان بنادر و دریانوردی باید پیمانکار و سرمایه‌گذار را معین کند. ‌

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد صالح رضاخانی ‌امروز در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر در مصلی امام جواد(ع) این شهر، خدمات دولت خدمتگزار در شهرستان نمونه گردشگری رامسر را درخشان، ماندگار و ستودنی اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: امسال و در هفته دولت 20 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 620 میلیون تومان در رامسر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
‌امام جمعه رامسر بیان داشت: پروژه بزرگ توسعه باند فرودگاه رامسر که آثار مثبت فراوانی برای شهرستان و گردشگران دارد در حال انجام بوده و امسال نیز 34 میلیارد تومان اعتبار دارد و در این راستا بخش عمده دانشکده ملاصدرا تحویل پیمانکار پروژه شده و برای ساخت ترمینال فرودگاه با 15 هزار متر مربع بنا پیمانکار مستقر و در مرحله تجهیز کارگاه است.
وی ادامه داد: اجرایی‌شدن پروژه کنارگذر ساحلی رامسر به طول 10 کیلومتر به مناقصه گذاشته شده و متقاضیان داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند و سازمان بنادر و دریا نوردی باید پیمانکار و سرمایه‌گذار را معین کند.
فرماندار رامسر گفت: این پروژه ملی در سفر نخست ریاست جمهور در جمع مردم این شهرستان از سوی خود رئیس جمهور اعلام شد.
وی بیان داشت: برای تصفیه‌خانه آب شرب سد میجران که عملیات آن از سال 85 آغاز شده تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به 8 میلیارد تومان دیگر نیازمند است که استاندار مازندران در این باره با رئیس جمهور مکاتبه‌ای انجام و رئیس جمهور نیز دستورات مناسبی صادر کردند.
رضاخانی یادآور شد: ساختمان و مقر کنوانسیون بین‌المللی رامسر (‌در حوزه تالاب‌ها) و همچنین ایستگاه تحقیقات زیست محیطی غرب مازندران در شهر رامسر با اعتبار 3 میلیارد تومان در حال احداث بوده و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.
وی گفت: برای تکمیل پل صفارود در دور سوم سفر 15 میلیارد تومان برای آزادسازی و ساماندهی پیش‌بینی شد.
فرماندار رامسر در بخش پایانی سخنانش گفت: هم‌اینک عملیات گازرسانی 10 روستا با اعتبار 22 میلیارد ریال در حال اجرا‌ست و امسال به سه روستای گانکسر، مازوباغسر و لتر با اعتبار یک میلیارد و 258 میلیون تومان اعتبار مصوب گازرسانی می‌شود.

 *مسئولیت امانت است
امام جمعه رامسر نیز گفت: کارمندان نمونه دولت باید الگوی‌شان شهیدان رجایی و باهنر باشد و خود نیز الگوی کارکنان دستگاه خود باشند.
حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده بیان داشت: ما نباید ارزش ذاتی برای پست قائل باشیم بلکه مسئولیت عامل احقاق حق و ابطال باطل باید باشد.
باقرزاده ادامه داد: آنهایی که مسئولیت را طعمه می‌دانند حاضرند از وجود همگان پل بسازند و دیگران را له کنند تا خود به مسئولیت برسند، اگر چنین دیدگاهی باشد این مسئولیت جز آتش دوزخ عایدی ندارد.
‌امام جمعه رامسر تاکید کرد: مسئولیت امانت است و کمترین تخلف عمدی اسمی جز خیانت ندارد.
انتهای پیام/ش20

-------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد