رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی در رامسر

 

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی در رامسر
در رامسر صورت گرفت؛
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر از تخریب سه مورد ساخت وساز غیرمجاز با دستور قضایی در مسیر راه‌های این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران، هادی رمضانی از افزایش ضریب ایمنی در سطح محورهای ارتباطی رامسر خبر داد و اظهار داشت: با انجام اقدامات ایمن‌سازی در محورهای ارتباطی شهرستان رامسر در قالب رفع نقاط پرحادثه، نصب انواع چشمک‌زن، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، ضریب ایمنی در راه‌های این شهرستان افزایش یافت.
وی در ادامه به ایمن‌سازی محورهای ارتباطی جواهرده، جنت رودبار و اربه کله اشاره کرد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 70 نقطه از این محورها ایمن‌سازی شده و در این راستا نیز یک‌ هزار عدد از انواع علائم در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان نصب شده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر در مورد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌های این شهرستان نیز متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 60 مورد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز توسط این اداره در حریم راه‌های شهرستان رامسر صورت گرفته است.
وی به تخریب سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز با دستور قضایی اشاره کرد و اذعان داشت: بیش از 30 مورد تابلوی تبلیغی نیز در حریم راه‌های این شهرستان وجود دارد.
انتهای پیام/ن30

-------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد