رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بزودی؛ ساحل دریا منتشر می شود

 

بزودی؛ 

« ساحل دریا» منتشر می شود

============ =

                                                

=============

 

 

============ =

                                                

=============

رامسرنیوز - بزودی؛ نشریه « ساحل دریا» منتشر می شود. 

به گزارش رامسرنیوز، نشریه « ساحل دریا»  به صاحب امتیازی مهدی حلاجیان بزودی منتشر می شود و هم اکنون مراحل پیش تولید خود را طی می کند. 

مهدی حلاجیان صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه اعلام کرد: 

برای اشاعه فرهنگ صحیح اطلاع رسانی و ارتباط مردم از اقشار مختلف با هم به این کار مبادرت ورزیدم و امیدوارم در سایه امنیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خوبی که بر کشور حاکم است بتوانیم این امر مهم را به انجام برسانیم. 

وی افزود: این درست است که صاحب امتیازی و مدیر مسئولی « ساحل دریا» به نام من رقم خورده است اما باور دارم  در انجام این کار همه شریک هستند چون خواسته درونی من مشارکت عمومی برای انتشار این نشریه است. 

حلاجیان گفت: ضمن ادای احترام به همه پیشکسوتان رسانه ای که تا حالا مشغول انجام این کار مهم بوده و هستند قصد دارم نگاه تازه ای را در این ارتباط ایجاد کنم و برای این کار نیازمند همراهی همه علاقه مندان به همکاری هستم و برای همین منظور از همه کسانی که تمایل به همراهی و همکاری با « ساحل دریا» را دارند دعوت می کنم تا نوع و میزان همکاری خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت بتوانم از توان آنها بهره مند گردم. 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ساحل دریا در پایان خاطرنشان ساخت: زادگاه من رامسر است و همیشه به این نقطه جغرافیای کشور عشق می ورزم ولی در باره فعالیت رسانه ای نگاه ملی و جهانی دارم و به همین دلیل لازم می دانم به رامسر، کشورم ایران و سرتاسر گیتی نگاهی ویژه داشته باشم و برای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های رسانه ای تلاش کنم و امیدوارم ساحل دریا با طی کردن مراحل مطلوب و منطقی روزی به سطح قابل توجهی از کمیت و کیفیت برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد