رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:گردشگری همراه با بی‌بند وباری را نمی‌پسندیم

  

امام جمعه رامسر:
گردشگری همراه با بی‌بند وباری را نمی‌پسندیم
امام جمعه رامسر:
گردشگری همراه با بی‌بند وباری را نمی‌پسندیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: گردشگری همراه با بی‌بند و باری را نمی‌پسندیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر با اشاره به روز قدس افزود: امروز روز جهانی و بین‌المللی قدس است امام راحل در حالی که قدس و فلسطین می‌رفت که به فراموشی سپرده شود در سازمان بین‌المللی با درایت و تدبر قدس و فلسطین را از مظلومیت و از منزوی بودن بیرون کشید و همه ملت‌های مسلمان را به احساس وظیفه دعوت کرد.
وی خاطرنشان کرد: امام از همه مسلمین خواست که در یک روز خاص‌ یک هدف و آرمان را مطالبه کنند و یک صدا آزادی قدس شریف و ریشه‌کنی غده سرطانی یعنی همان اسرائیل غاصب را فریاد زنند‌.
امام جمعه رامسر اظهار داشت: ملت جمهوری اسلامی تنها بعد انقلاب نبود که به فکر فلسطین است بلکه از سال 1312 ایران اسلامی خاموش ننشست و با آنکه رژیم پهلوی نخستین کسانی بود که اسرائیل غاصب را به رسمیت شناخت ولی مردم و علما و ... این مسئله را فریاد زدند و به مبارزه با آن برخاستند و در سال 1327 نیز در تهران علیه این رژیم جعلی راهپیمایی کردند.
باقرزاده ادامه داد: در آغاز نهضت امام (ره) قدس شریف و سرنگونی اسرائیل یک مساله محوری بود و بعد انقلاب نیز امام باعث شد که قدس به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شود.
باقرزاده تصریح کرد: از روز قدس سال گذشته تاکنون سقوط سه حکومت مستبد  مصر، تونس و لیبی را شاهد بودیم که تمام اینها در سایه بیداری اسلام است.
وی به احساس مسئولیت دستگاه‌های امنیتی تاکید ویژه کرد و تصریح کرد: ما چندی است که گردشگری همراه با بی‌بند و باری را در شهرستان شاهدیم البته ما با گردشگر مخالف نیستیم بلکه استقبال هم می‌کنیم ولی گردشگری همراه با بی بند و باری را نمی‌پسندیم، اگر خدای ناکرده بلایی نازل شود تر و خشک را با هم می‌سوزاند.
امام جمعه رامسر تصریح کرد: حضور برخی از گردشگران بی‌بند و بار، اهل عیش و نوش و تفریحات ناسالم آبروی شهرستان را خدشه‌دار می‌کند، این خیلی اسفناک است که در شب 21 ماه رمضان برای اینکه افکار و عقاید مذهبی مردم را به سخره بگیرند از امنیت موجود سوء استفاده می‌کنند و حتی پلاژهای ما هم همانند سایر شب‌ها سرویس‌دهی می‌کنند چرا باید اینگونه باشد.
وی افزود: بعضی از این گردشگران به عیاشی و بزن و بکوب و حتی گاهی رقاصی پرداخته‌اند، مسئولیت اجرایی با بنده نیست من فقط در این زمینه تذکرات لازم را خواهم داد ولی اگر بلاهایی اینچنینی در اثر گناه در جامعه‌ای نازل شود قطعا تر و خشک را با هم می‌سوزاند.
باقرزاده بیان داشت: در این شب‌ها مسئولینی که متصدی این اموراند باید خواب را از چشمان خود به دور کنند چرا بعضی که باید احساس مسئولیت کنند احساس مسئولیت نمی‌کنند، بلا فقط سیل و زلزله نیست  بلای بی‌حیایی و بلای تضعیف روحیه مذهبی در مردم را دست کم نگیرید.
وی همچنین با اشاره به اینکه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و سفره ضیافت الهی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود، افزود: در این ماه شما بندگان خدا در میدان بزرگ مبارزه علیه شیطان، هواهای نفسانی و بدخواهی‌ها و کینه‌ها شرکت کرده‌اید که تمام اینها تمرین بندگی خداست.
انتهای پیام/‌ش20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد