رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور اسفندیار رحیم‌مشایی در مراسم ختم برادرش در رامسر

  

حضور اسفندیار رحیم‌مشایی در مراسم ختم برادرش در رامسر

 
حضور اسفندیار رحیم‌مشایی در مراسم ختم برادرش

خبرگزاری فارس: اسفندیار رحیم مشایی رئیس نهاد ریاست جمهوری در مراسم ختم برادرش در رامسر شرکت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نصرت رحیم مشایی برادر بزرگتر  اسفندیار مشایی  سه روز قبل فوت کرد و عصر پنجشنبه مراسم سوم وی در مسجد آقا پلاسید ساداتشهر برگزار شد.
‌اسفندیار رحیم مشایی که به اتفاق معاون خود، مدیرعامل شرکت سایپا و هیئت همراه در این مراسم شرکت کرده بود پس از اتمام مراسم و زیارت آستان مقدس آقاپلاسید و آقا بسمل در دفتر آستان حضور یافته و نخستین یادداشت یادبود را در دفتر یادبودی که حجت‌الاسلام والمسلمین اسحق جوری نماینده اداره اوقاف و امور خیریه در این آستان مقدس به تازگی تهیه کرده‌اند  نوشتند که در این یادبود چنین آمده است: وجود بارگاه مقدس امامزادگان ارزشمند آقا سید علی پلاسید و آقا سید محمد بسمل در سادات‌شهر موجب برکت برای زندگی مردم شریف منطقه و ملجا و ماوایی برای بسیاری از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت در شهرها و روستاهای دور و نزدیک است.
وی در این یادداشت ادامه داد: از دیرباز مردم مومن و با تعهد این بزرگواران را به شفاعت گرفته و از درگاه خداوند سبحان به عظمت جایگاه و شان آنان سعادت دنیا و آخرت را مسئلت می‌کنند.
مشایی اظهار داشت: پیکرهای پاک شهیدان در جوار این دو بارگاه آرامش بخش امید بر مغفرت و بخشش خدای را افزون می‌سازد و از این بستگان بازمانده امیدوارند که به یمن پیکرهای مطهر این امامزادگان و حضور فرشتگان رحمت خداوندی لطف حضرتش بسی بیشتر شامل حال درگذشتگان شده و چنین است باور نویسنده که پدر، مادر، برادر، خواهر، عمو و ... از او در این وادی رحمت مدفونند. 


 انتهای پیام/‌ش30

نظرات 1 + ارسال نظر
کیشوندرامسری جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:14

مصیبت وارده رابه خاندان بزرگ رحیم مشائی بالاخص برادر بزرگوارایشان جناب آقای اسفندیاررحیم مشائی تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم مغفرت الهی وبرای بازماندگان صبروبردباری از خداوندمنان مسئلت می نماییم .کیشوندرامسری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد