رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر روز قدس را مهم خواند

فرماندار رامسر روز قدس را مهم خواند

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد
روز قدس صحنه‌ مهم مقابله مستضعفان با تفکر مستکبران جهانی است‌

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر، جانشین سپاه ناحیه آمل، بخشدار سرخرود محمودآباد و .... با اهمیت دانستن راهپیمایی روز قدس برای آزادی نخستین قبله مسلمانان ابعاد این روز را جهانی دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با فرارسیدن روز قدس، اعلام حضور همگانی مردم و مسئولان مازندران از روزهای گذشته آغاز شده است و تا حضور میلیونی مردم در جمعه هفته جاری ادامه دارد.
 
 
* روز قدس روز بزرگی است
فرماندار رامسر با اشاره به ابعاد جهانی روز قدس گفت: از صحنه‌های مهم مقابله مستضعفان با تفکر مستکبران جهان است.
محمدصالح رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد، اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی است که  در راستای همدلی و همبستگی ملت مسلمان فلسطین برگزار می‌شود.
 وی اظهار داشت: روز قدس روزی است که تمام آزادی‌خواهان با حضور گسترده خود در خیابان‌ها خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب و سایر ابرقدرت‌های غاصب اعلام می‌کنند.
فرماندار رامسر با اشاره به اینکه روز قدس روز بزرگی است، ادامه داد: این روز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا روز قدس ابعاد جهانی دارد و یکی از صحنه‌های مهم  مقابله مستضعفان با تفکر مستکبران جهان است.
 فرماندار رامسر اذعان داشت: انقلاب‌های مردمی منطقه، خیزش مردمی جهان اسلام در برابر استبداد و استکبار جهانی، نمایش دامنه نفرت و دشمنی جهان بشریت علیه رژیم صهیونیسم و حامیان این رژیم و آگاهی نسل امروز نسبت به وقایع پیرامونی منطقه به ویژه موضوع فلسطین است.
وی تصریح کرد: امید است که راهپیمایی روز قدس امسال در سراسر جهان به ویژه در شهرستان ما پرشورتر از همیشه برگزار شود و این حمایت‌های ما در راستای آرمان‌های فلسطین پررنگ‌تر باشد.

 
 *روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است
 جانشین سپاه ناحیه آمل نیز روز قدس را یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست.
محمد کرمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به در پیش بودن روز قدس اظهار داشت: در روز قدس تمامی ملت ایران آمادگی دارند به جهان غرب به ویژه اسراییل غاصب ثابت کنند که مردم ایران هنوز دست از حمایت خود از قدس بر نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه ملت ایران پس از 32 سال هنوز همان روحیه اولیه انقلاب و اما راحل را دارند، پیش‌بینی کرد روز جمعه نیز مردم ایران این باور خود را به جهانیان ثابت کند.
وی اظهار داشت: با توجه به بیداری ملت‌های مسلمان در افریقا و کشورهای جهان به‌ویژه در یک سال اخیر این امید می‌رود که ملت‌های دیگر دنیا نیز برای حمایت از قدس در صحنه باشند و ملت‌های مسلمان امسال حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
جانشین سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: امروز مردم دنیا متوجه شده‌اند که اسراییل غاصب با اینکه ادعا می‌کند ارتش پنجم دنیا را دارد هنوز نتوانسته به اهداف خود در فلسطین دست یابد و این فلسطین است توانسته با موشک‌های خود قلب اسراییل را نشانه بگیرد.
کرمی با تاکید بر اینکه مردم و بسیجی‌ها امسال نیز در راهپیمایی سراسری روز قدس حضور دارند، گفت: در این روز ملت ایران همپای دیگر ملت‌های جهان روزی بزرگ را خلق خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار امام راحل است، اظهارداشت: این روز باعث دوام و بقای نظام اسلامی شده است.


 
*روز قدس روز اسلام و مسلمین
بخشدار سرخرود روز قدس را روز اسلام و مسلمین دانست.
اسدالله محسنی نیز در گفت‌وگو با فارس با اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین بیان داشت: باید همت به خرج دهیم تا این غده چرکین و سرطانی را که 60 سال است خون مسلمانان آزادی‌خواه را می‌مکد از بین برود.
وی تصریح کرد: با توجه به  سفارش امام راحل با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را نسبت به صهیونیست بین الملل اعلام کرده و ثابت می‌کنیم که نسبت به مسلمانان جهان بی‌تفاوت نیستیم.
بخشدار سرخرود با اشاره به حدیث نبوی افزود: وظیفه دینی و شرعی خود می‌دانیم و اگر مسلمان واقعی هستیم در این راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا دشمن بداند که مسلمانان یکپارچه هستند و برای نابودی رژیم ستمگر اسرائیل با یکدیگر هم‌پیمان و یکدل هستیم.
وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس در سرخرود خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس از سال قبل در این بخش شروع شد و از استقبال خوبی برخوردار شد و برای امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی برای حضور چشمگیر مردم این منطقه صورت گرفته است.
بخشدار سرخرود ابراز امیدواری کرد: با حضور نیروهای بسیجی پایگاه‌ها و با هماهنگی صورت گرفته با دهیاران و شوراها و حضور روحانیون مساجد بخش و آحاد مردم ولایتمدار و مومن سرخرود شاهد راهپیمایی بی‌نظیر در این منطقه باشیم تا شاید مرحمی بر زخم‌های مردم روزه دار و ستمدیده فلسطین باشد.
محسنی در پایان مسیر راهپیمایی را از محل بخشداری سرخرود به سمت گلزار شهدای این شهر اعلام کرد.
 
 
روز قدس، روز حمایت از عدالت و مظلومیت
بخشداری مرکزی محمودآباد نیز از روز قدس به عنوان روز حمایت از عدالت و مظلومیت یاد کرد.
روح الله علیزاده در گفت‌وگو با فارس روز قدس را روز همدردی با مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: این روز به یاد مردان و زنان روزه‌دار که در زیر آتش سهمگین رژیم غاصب اسرائیل دست از مبارزه بر نداشتند و بی خانمان و حتی بعضا با دهان روزه به شهادت می‌رسند گرامی داشته می‌شود.
بخشدار مرکزی محمودآباد از روز قدس به عنوان روز حمایت از عدالت و مظلومیت یاد نمود و تصریح کرد: امروز حماسه انتفاضه و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر و غاصب قدس، گفتمان روز جهان اسلام و بلکه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شده و می‌بینیم کشورهای عربی که سالیان سال مدیریت دیکتاتوری به مردم مسلمان آن کشورها احاطه کرده الگوی بیداری اسلامی را از انقلاب اسلامی ایران و انتفاضه فلسطین گرفته‌اند و شاهد تحولات کشورهایی همچون لیبی، مصر، تونس و بحرین هستیم.
علیزاده روز قدس را روز تجلیل از آزادی‌خواهی و کفرستیزی دانست و اظهار داشت: روز قدس، روز کشیدن پارچه مخملین از چهره شیطانی استعمار کبیر جهان، روز رسوایی نظام سلطه و روز حمایت از مردم فلسطین است.
وی خاطرنشان کرد: همه ساله به تاسی از فرمایشات معمار کبیر انقلاب و تاکیدات مقام معظم ولایت و رهبری، مسلمانان جهان و کشورهای آزادی‌خواه به‌‌ویژه مردم بیداردل و مسلمانان ایران پرچمدار حضور در راهپیمایی عظیم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس است.
علیزاده افزود: وظیفه ما شرکت در این همبستگی جهانی است تا هم گفتمانی شود برای همه مردم آزادی‌خواه و مظلوم جهان و هم این انقلاب عظیم جهانی را به انقلاب حضرت مهدی ( عج ) متصل کنیم.
وی به مراسم راهپیمایی روز قدس در محمودآباد اشاره کرد و خاطر‌نشان کرد: مردم شریف و همیشه در صحنه محمودآباد به مانند حضور چشمگیر خود در مراسم‌های ملی، مذهبی در این راهپیمایی نیز شرکت خواهند کرد تا یک بار دیگر حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل اعلام کنند.
علیزاده ابراز امیدواری کرد: مرد و زن، پیر و جوان در این روز نشان خواهند داد که پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان خواهند بود و به تاسی از ائمه اطهار هرگونه دیکتاتوری و سلطه را محکوم می‌کنند.


 
*روز قدس، روز فریاد و انزجار
معاون فرماندار محمودآباد نیز روز قدس را روز بیداری امت اسلامی و روز انزجار علیه استکبار جهانی و فرزند نامشروع آن، اسرائیل غاصب نامید.
علی اکبر زارع در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حدیث نبوی درباره قدس افزود: مسلمانی که صبح کند و به فکر مسلمانان دیگر نباشد نامش مسلمان نیست و این یعنی دفاع از مردم مسلمان فلسطین.
وی تصریح کرد: همه ما با استفاده از این حدیث نبوی و الهام از انقلاب اسلامی‌مان که انقلابی مردمی بود و با توجه به اینکه یکی از اهداف نظام ما حمایت از مردم مظلوم جهان است با تاسی از اسلام، سیره نبوی و علوی و به فرموده امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب هر جایی که صدای مظلومیت بر علیه ظلم و استکبار بلند شود به حمایت از آنها برمی‌خیزیم.
زارع قدس را مهم‌ترین مسئله فلسطین دانست و تصریح کرد: با توجه به این اهمیت، امام عظیم‌الشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا همگان برای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و با الهام از اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی بدون دخالت در امور داخلی کشورها هر جا که مبارزه حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین باشد از آنها حمایت می‌کنیم وارد صحنه شوند و حمایت خود را از آنها و انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام کنیم.
معاون فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: بیداری امروز دنیا به ویژه جهان اسلام قطعا به تاسی از بیداری اسلامی ایران است که روز قدس یکی از همین بیداری‌هاست.
زارع با اشاره به حضور چشمگیر مردم محمودآباد در راهپیمایی روز قدس سال‌های گذشته ابراز امیدواری کرد: ما معتقدیم به جهت شکل‌گیری بیداری جهان اسلام، راهپیمایی روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های گذشته باشد و مردم محمودآباد با مشت‌های گره‌کرده حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند و از رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل ابراز انزجار کنند.
معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره از بین بردن رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: باید مبارزه کرد تا بتوانیم این رژیم غاصب را از صحنه روزگار و جغرافیای جهان حذف کنیم که این مهم بر اساس همین بیداری جهان اسلام تحقق می‌یابد.
وی اظهار داشت: قطعا یک روزی اسرائیل از بین می‌رود چون در قرآن وعده داده شده که سرانجام پیروزی با حق است و حق‌گویان و حق طلبان پیروز خواهند شد که بر اساس وعده الهی و با ظهور حضرت بقیه الله و به استناد این آیه شریفه حکومت مستضعفین یک روزی در جهان به پا خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش10 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد