رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شرایط ساخت هتل سماموس رامسر فراهم است

 

شرایط ساخت هتل سماموس رامسر فراهم است

فرماندار رامسر:
شرایط ساخت هتل سماموس فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر درباره پروژه هتل سماموس گفت: تمام زمینه‌ها برای این پروژه چه در شهرستان و چه در استان فراهم شده است و بقیه کار بستگی به عزم جدی و همت سرمایه‌گذار طرح دارد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 20 پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در عرصه خدمت‌رسانی همانند این عزیزان باشیم و سعی کنیم تا در مسیر نورانی این شهیدان گام برداریم و زمینه خدمت خالصانه و بی‌منت را برای مردم فراهم کنیم که این امر موجب رشد و تعالی کشور می‌شود.
فرماندار رامسر با تشکر از مسئولان شهرستانی و استانی اظهار داشت: چند پروژه مهم در شهرستان داریم که نقش بسزایی در سطح استان و یا حتی ملی و فراملی خواهد داشت و موجب تحول خواهد شد که از جمله آن می‌توان فرودگاه را نام برد.
رضاخانی ادامه داد: طرح توسعه فرودگاه از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور بوده است که شاهد عملیات اجرایی توسعه باند هستیم و برای ساخت ترمینال با 15 هزار متر مربع نیز پیمانکار مشخص و مستقر شده است که در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.
وی افزود: توسعه باند فرودگاه تا پایان سال 90 و ساخت ترمینال و سایر بخش‌ها همانند برج مراقبت حداکثر در سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
فرماندار رامسر  از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان از کنارگذر ساحلی یاد کرد و گفت: پروژه کنارگذر ساحلی نیز از وعده‌های ریاست جمهور در جمع مردم بوده است که مناقصه‌اش برگزار شد در مرحله جذب پیمانکار بوده که امید است سازمان بنادر و کشتیرانی زمینه اجرایی شدن پروژه را هر چه سریع‌تر فراهم کند.
فرماندار رامسر در ادامه اضافه کرد: از پروژه‌های مهم دیگر این شهرستان پروژه تصفیه‌خانه است که از سال 85 آغاز شد تاکنون پیشرفت خوبی داشته است و امسال با کمبود اعتبار مواجه شد که طی نامه‌ای که استاندار برای ریاست جمهور نوشته و پیگیری‌های انجام شده بر اساس وعده مدیرعامل آب منطقه‌ای کار اجرایی مجددا به زودی آغاز می‌شود.
 وی تصریح کرد: بعد از تصفیه‌خانه مهم‌ترین مشکل بخش آبرسانی اصلاح شبکه است که در این زمینه اقداماتی انجام شده و این شبکه‌های فرسوده آب اصلاح می‌شود.  
رضاخانی در ادامه از  بهره‌برداری و کلنگ‌زنی20 پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: در شهرستان رامسر در هفته دولت 20 پروژه عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و ... با اعتبار دولتی بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
رضاخانی درباره انتخاب مدیران نمونه نیز گفت: با توجه به مجموعه فعالیت‌ها و ارزیابی‌های نسبی که داشتیم مدیران نمونه را انتخاب کردیم.
 وی درباره پروژه هتل سماموس گفت: همه زمینه‌ها و بسترها برای این پروژه چه در شهرستان و چه در استان فراهم شده است و بقیه کار بستگی به عزم جدی و همت سرمایه‌گذار طرح دارد.
این مسئول درباره شهرک دامپروری افزود: این شهرک 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با کمبود اعتبار مواجه است که در این باره یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است که در اعتبارات امسال دیده نشده است.
فرماندار رامسر همچنین اذعان داشت: شهرک صنعتی نیز  به دلیل کمبود زمین در یک منطقه جنگلی واقع شده است که مشکل آب، برق، گاز و ... را داریم و کارشناسان نیز اعلام کرده‌اند که در صورت ساخت نیز هزینه تولید در آن منطقه بالا خواهد بود درصددیم که برخی از صنایع پاک شناسایی کنیم و از سرمایه‌گذار در این بخش دعوت کرده و یا اینکه در عین حال به فکر زمین‌هایی در نزدیکی شهر باشیم که حتی شده شهرک صنعتی را با عنوان ناحیه صنعتی  ایجاد کنیم  تا بخشی مشکلات اساسی شهرستان که همان اشتغال است، برطرف شود.
 وی در ادامه ساخت کنوانسیون تالاب را در رامسر مطرح کرد و گفت: این پروژه با اعتبارات ملی سازمان محیط زیست با زیربنای 900 مترمربع و در دو ساختمان مجزا احداث و تا پایان سال  90 به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار رامسر از کاهش اعتبارات تملک دارایی شهرستان در سال 90 خبر داد.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد