رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه روستایی در رامسر

 

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه روستایی در رامسر

بخشدار مرکزی رامسر خبر داد:
افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه روستایی در رامسر

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی رامسر از افتتاح و کلنگ‌زنی هفت پروژه روستایی در هفته دولت در رامسر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم شیرود عشوریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: با همکاری و همت همه عزیزان وهمراهی دولت کریمه و عدالت‌محور در بخش روستایی این افتخار را داریم که هفت پروژه مهم را در هفته دولت کلنگ‌زنی کنیم و یا شاهد بهره برداری آن باشیم.
وی اظهار داشت: علاوه بر این هفت پروژه، هر یک از روستاهای ما پروژه‌های خرد و کلان دیگری نیز دارند که انجام خواهد شد ولی در روزشمار ذکر نشده است.
بخشدار مرکزی رامسر تصریح کرد: همان طوری که فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم شهرستان برای حضور مسافر قبل از آماده‌سازی باند فرودگاه از دغدغه‌های مهم  خبرنگاران نیز بوده است.
وی اضافه کرد: فرودگاه نعمت بزرگی است که به مردم رامسر هدیه شده است که در این باره فراهم کردن زیرساخت‌های روستایی شروع شده است و هر روستا بسته به موقعیت و امکانات و استعدادهای خود در این راه گام برداشته و یا خواهد برداشت.
بخشدار مرکزی رامسر ادامه داد : شوراها سیاست‌گذاران روستاهای ما هستند و باید تلاش کنیم تا آنها بیش از همیشه نسبت به سرنوشت روستای خود حساس باشند و بدانیم که منفعت‌های عمومی در راه است و برای استفاده از منفعت‌های عمومی از منفعت‌های شخصی چشم‌پوشی کنیم به دنبال کسب درآمد و ایجاد شغل برای عموم مردم باشیم.
وی با اشاره به مشکل جذب اعتبار اذعان داشت: همان‌طوری که یکی از مشکلات مهم ما در انجام پروژه جذب اعتبار است باید در بخش تخصیص و استفاده آن نیز کوشا باشیم.
این مسئول اضافه کرد: گاهی عدم آگاهی و یا عدم کارآیی برخی از افراد پروژه‌ها را با وجود داشتن اعتبار به تاخیر می‌اندازد که این موانع باید برطرف شود.
بخشدار مرکزی رامسر هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و خدمت‌رسانی‌ها دانست و افزود: باید خدمت‌رسانی خالص داشته باشیم و  هفته دولت را نیز برای برای انعکاس این عملکردها مغتنم بشماریم.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد